هفتمین حضور بین المللی کاغذ خروس نشان در تورنتو کانادا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: فیلم سینمایی کاغذ خروس نشان به کارگردانی مریم میلانی کاندیدای دریافت جایزه در دو بخش منتخب تماشاچیان و جایزه ویژه هیات داوران در رده سنی (8-12سال) شده است.

هفتمین حضور بین المللی کاغذ خروس نشان در تورنتو کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران ، فیلم سینمایی کاغذ خروس نشان ساخته مریم میلانی کاندیدای دریافت جایزه در دو بخش منتخب تماشاچیان و جایزه ویژه هیات داوران در رده سنی (8-12سال) شده است.

شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک تورنتو کانادا از روز 20 فروردین ماه در شهر تورنتو کار خود را شروع می نماید و تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این فیلم به عنوان تنها نماینده کشورمان در 4 سانس و با حضور مریم میلانی در روزهای 22، 25، 26و 27 فروردین ماه به نمایش گذاشته می گردد.

در حاشیه این جشنواره کارگردان این فیلم با حضور در نشست صنعت فیلم کودک به عنوان میهمان ویژه در خصوص استعدادهای جوان در حال رشد در صنعت سینما و همچنین تجربه همکاری وی با بچه ها در سینما وتلویزیون ایران سخنرانی خواهد نمود.

این فیلم در خصوص سه کودک است که هریک خواسته ها وآرزوهای بزرگی درسر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آنها به خواسته هایشان و تلاششان را برای رسیدن به این آرزوها به تصویر می کشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 311

به "هفتمین حضور بین المللی کاغذ خروس نشان در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین حضور بین المللی کاغذ خروس نشان در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید