با کشور آلمان بهتر آشنا شوید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کشور آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی است، که بهترین جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را یکجا در دل خود دارد. معرفی هزینه‌های معمول سفر به کشور آلمان و وضعیت آب و هوای کشور آلمان بخش‌هایی از این مقاله برای مطالعه هستند.

با کشور آلمان بهتر آشنا شوید

آلمان 2:30 ساعت از ایران عقب تر است و زبان این کشور آلمانی و واحد پول آن یورو است. از آنجاییکه آلمان کشور بزرگی است، فرودگاه های بین المللی زیادی در آن وجود دارد که عبارتند از:

فرودگاه برمن- فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت- فرودگاه هامبورگ- فرودگاه مونیخ- فرودگاه اشتوتگارت- فرودگاه کلن بن- فرودگاه فریدریش هافن- فرودگاه برلین تگل- فرودگاه ممینگن- فرودگاه نورمبرگ- فرودگاه بین‌المللی دوسلدورف- فرودگاه دورتموند و  فرودگاه هانوفر-لانگنهاگن.

آب و هوای آلمان

کشور آلمان در مجموع آب و هوایی معتدل، تابستان هایی گرم و زمستان های برفی و سرد دارد اما از از آنجا که کشوری چهارفصل است، در هر زمانی که بخواهید می‌توانید به آن سفر کنید. بهترین هوا را فصل بهار دارد که یکی از جشن های مشهور آلمان هم در همین فصل برگزار می شود. به طور کلی هر چه هوا گرمتر شود، قیمت پروازها و هتل ها هم بیشتر می‌شود و بهترین زمان برای سفر با کشور آلمان با تور اروپا است.

هزینه های معمول سفر به آلمان

هزینه‌ اقامت: با اینکه آلمان در منطقه ی یورو قرار دارد اما از بقیه ی کشورهای این منطقه ارزان تر است. در این کشور می توانید هاستل ها را با قیمت مناسبی از 10 تا 30 یورو برای هر شب اجاره کنید. برای اقامت در یک هتل ارزان هم شبی حدود 50 یورو باید پرداخت کنید.

هزینه غذا: غذاهای ارزان خوب کم نیستند. می توانید با قیمت ارزان و با یک هزینه ی کم حدود 3 تا 5 یورو از غذاهای خیابانی استفاده کنید. خوردن یک غذای محلی در یک کافه ی متوسط آلمان حدود 14 یورو هزینه دارد در حالیکه صرف غذا در یک رستوران بهتر 20 یورو و یا کمی بیشتر می شود.

هزینه‌ حمل و نقل: استفاده از قطارها مخصوصا برای جابه جایی بین شهرها چندان توصیه نمی شود چون اصلا ارزان نیست. به جای آنها پیشنهاد می کنیم از اتوبوس ها استفاده کنید که بلیطی بین 15 تا 30 یورو دارند. برای سفر در شهر هم کافی است 1 تا 3 یورو بپردازید.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 861

به "با کشور آلمان بهتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کشور آلمان بهتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید