معرفی هتل 4 ستاره Grand Oztanik استانبول

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تنوع بالا انتخاب را سخت می کند و این اصل درمورد هتل های استانبول نیز صادق است. از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز انتظارات خود را از هتل محل اقامتتان تعیین کنید. بدین ترتیب می توانید در هتلی مناسب با سطح توقع و بودجه تان اقامت داشته باشید. در این مطلب می خواهیم شما را با هتل گرند ازکانیک استانبول، یکی از اقتصادی ترین و البته بهترین های هتل های این مقصد پرطرفدار آشنا کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره Grand Oztanik استانبول

انتخاب هتل نقشی مهم در هزینه های ایفا می کند. اینکه هتلی را انتخاب کنید که دو گزینه ارائه خدمات عالی همراه با قیمت مناسب را با هم داشته باشد نیاز به تحقیق و مشورت دارد. هتل گرند ازکانیک با داشتن موقعیت مکانی مناسب گزینه ای عالی برای گردشگرانی ست که می خواهند سفری مقرون به صرفه و در عین حال لوکس داشته باشند.

درباره هتل گرند ازکانیک استانبول

هتل گرند ازکانیک استانبول هتلی 4 ستاره است که با ارائه خدمات عالی و امکانات مدرن توانسته امتیاز 8.1 را از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ دریافت کند. موقعیت مکانی مناسب، کارکنان مجرب و آموزش دیده، داشتن تجهیزات کامل هتلی و دسترسی به مترو را می توان از ویژگی های شاخص هتل گرند ازکانیک به شمار آورد.

این هتل در میان سایر هتل های 4 ستاره استانبول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و توانسته رضایت بیش از 80 در صد از میهمانان خود را بدست آورد.

میز پذیرش هتل به صورت 24 ساعته جوابگوی درخواست های میهمانان است و تحویل اتاق به صورت اکسپرس انجام می شود. کشیدن سیگار در فضای عمومی هتل ممنوع می باشد اما فضاهای مخصوص برای این کار در نظر گرفته شده است.

همچنین هتل گرند ازکانیک با داشتن سالن کنفرانس مجهز و اتاق کپی، میزبانی مناسب برای برگزاری جلسات کاری به شمار می رود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

در هتل گرند ازکانیک استانبول تمامی خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی هتلی ارائه می شوند. در ادامه با امکانات این هتل 4 ستاره آشنا می شویم.

مجموعه آبی هتل: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی از امکانات مجموعه آبی هتل گرند ازکانیک هستند. استفاده از استخر برای میهمانان هتل رایگان است اما برای استفاده از سونا، جکوزی و حمام ترکی مبلغ اضافه دریافت می شود.

مجموعه ورزشی هتل: هتل گرند ازکانیک دارای یک سالن ورزشی مجهز به کامل ترین وسایل تناسب اندام می باشد. همچنین میهمانان می توانند بعد از ورزش از فضای نشیمن مخصوص جهت استراحت استفاده کنند.

رستوران های هتل: هتل گرند ازکانیک دارای یم رستوران و دو کافی شاپ می باشد. دررستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو شده و طعم دسرها و قهوه ترک را می توانید در دو فضای کافه لابی و گاردن کافه تجربه کنید. سرو صبحانه برای میهمانان هتل رایگان است.

سایر امکانات هتل: ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ رایگان برای میهمانان، صندوق امانات، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات خشکشویی با هزینه، روم سرویس، نظافت روزانه اتاق، اتاق کنفرانس، کافی نت، امکانات مخصوص افراد کهنسال و ناتوان، فروشگاه سوغاتی، خدمات VIP، کارکنان انگلیسی زبان، اینترنت رایگان در تمام قسمت های هتل.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های گرند ازکانیک با فضای بزرگ هر آنچه را که از اقامت در هتل انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهند. تمامی اتاق های هتل با سیستم تهویه هوای مطبوع، پنجره های بزرگ، رنگ آمیزی آرام بخش، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره و حامام با وسایل کامل بهداشتی تجهیز شده اند.

میهانان هتل می توانند در طول اقامت از اینترنت رایگان استفاده کنند. همچنین پذیرایی در اتاق به صورت 24 ساعته اجرا شده و استفاده از آب معدنی نیز برای میهمانان رایگان است.

نظافت روزانه اتاق، میز کار، یخچال، مینی با (با هزینه)، گاو صنودق، دستگاه چای و قهوه ساز، کمد لباس، سشوار و امکان در اختیار داشتن تخت نوزاد به صورت رایگان از دیگر امکانات هتل گرند ازکانیک استانبول به شمار می رود.

انواع اتاق های هتل

اتاق های هتل گرند ازکانیک استانبول به انواع اتاق های دبل، تویین، تریپل و خانوادگی تقسیم بندی می شوند.

اتاق های دبل اندازه های 20 تا 30 متری دارند و با یک تخت دو نفره، حمام با وان، سیستم تهویه هوای مطبوع و … تجهیز شده اند.

اتاق های تویین 30 متری بوده و دو تخت یک نفره داخل آن ها قرار گرفته است. این اتاق ها نیز تمامی امکانات هتلی از جمله تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، میز کار، کمد لباس و … را دارا می باشند.

اتاق های خانوادگی فضایی بزرگ تر دارند. این اتاق ها 40 متر دارند و با داشتن درب های تو در تو برای گردشگرانی که با بچه ها خود سفر می کنند مناسب هستند.

اتاق های تریپل تمامی امکانات اتاق های دبل و تویین را دارند با این تفاوت که در داخل اتاق های تریپل سه تخت یک نفره قرار گرفته است.

موقعیت مکانی هتل

هتل گرند ازگانیک استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و با ایستگاه مترو تنها چند متر فاصله دارد. از این رو میهمانان هتل می توانند به راحتی به جاذبه های گردشگری منطقه آسیایی استانبول و مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل با میدان تکسیم 300 متر، خیابان استقلال 500 متر، کاخ دلمه باغچه یک کیلومتر، برج گالاتا 2 کیلومتر، بازار بزرگ استانبول 9 کیلومتر، مسجد ایاصوفیه 4 کیلومتر و فرودگاه 3 کیلومتر است.

آدرس هتل گرند ازکانیک: Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turki

بیشتر بخوانید …

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

دیدنی ترین خیابان های استانبول را می شناسید؟

در سفر به استانبول از این موزه ها بازدید کنید

منبع: ستاره ونک
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1684

به "معرفی هتل 4 ستاره Grand Oztanik استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره Grand Oztanik استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید