محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، گوشی های سری گلکسی A سامسونگ به علت قیمت مناسب و ویژگی های جذابی که ارائه می دهند، هواداران پروپاقرص زیادی دارند. بعضی از این گوشی ها در دو مدل 4G و 5G راهی بازار شده اند که به غیر از چیپست، از نظر دیگر مشخصه ها هم با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم به محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران بپردازیم زیرا مدل 4G این گوشی در بازار ایران محبوبیت بیشتری دارد.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران

فهرست محتوا

مشخصات گلکسی A22 4G

قاب های محافظ گلکسی A22 4G

محافظ های نمایشگر گلکسی A22 4G

شارژرهای مناسب گلکسی A22 4G

مشخصات گلکسی A22 4G

این گوشی که در سال 2021 راهی بازار شده، از فریم و پنل پشتی پلاستیکی بهره می برد. در پنل جلویی شاهد نمایشگر 6.4 اینچی هستیم که مبتنی بر پنل Super AMOLED است و رفرش ریت 90 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت ارائه می نماید. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1600 است و بنابراین در این حوزه حرف زیادی برای گفتن ندارد. سامسونگ برای گلکسی A22 4G از چیپست هلیو G80 مدیاتک استفاده نموده که یک تراشه 12 نانومتری به شمار میرود و توان سخت افزاری مناسبی را به ارمغان می آورد.

خوشبختانه این گوشی از درگاه microSD پشتیبانی می نماید و بنابراین به راحتی می توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 13 مگاپیکسلی بهره ببرید. انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که برای شارژ شدن از سرعت 15 وات استفاده می نماید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده کالا

قاب های محافظ گلکسی A22 4G

کاور مدل A22-4G

اگر در پی خرید یک کاور جان سخت و خوش قیمت هستید، احتمالا این مدل می تواند توجه شما را جلب کند. اول از همه باید به محافظ کشویی برای ماژول دوربین اشاره کنیم که این یعنی لازم نیست نگران آسیب به دوربین ها باشید و حتی در صورت افتادن گوشی هم آسیبی به ماژول دوربین وارد نمی گردد. از این قاب می توانید به عنوان استند هم بهره ببرید که برای کارهایی مانند تماشای فیلم و سریال چنین کاری مثمر ثمر واقع می گردد. در نهایت باید به امکان استفاده از هولدرهای مگنتی اشاره کنیم. به طور کلی این قاب ارزش خرید بالایی دارد و در کل خرید آن را توصیه می کنیم.

کاور مدل A22-4G مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

44,500 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل سیلیکونی

برند لوکسار نیازی به معرفی ندارد و به لطف عرضه قاب های مجذوب نماینده برای انواع و اقسام گوشی ها، در بین کاربران به برند خوش نامی تبدیل شده است. در این میان قاب های سیلیکونی هم به علت قیمت مناسب و رنگ های مجذوب نماینده هواداران زیادی دارند و این قاب هم یکی از همین مدل های مجذوب نماینده سیلیکونی به شمار میرود. بعضی کاربران نگران رنگ پریدگی بخش هایی از قاب های سیلیکونی هستند که این مدل چنین مسئله ای ندارد و تا مدت ها با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید. بعلاوه برای اینکه بدنه به خوبی درون قاب قرار بگیرد و با خط و خش روبرو نگردد، درون کاور از بافت پارچه ای استفاده شده و برای پورت و اسپیکر هم شاهد برش دقیقی هستیم.

کاور لوکسار مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

45 %

100,000

54,900 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل Duty

اگر به استفاده از کاورهای شفاف علاقه دارید، پس این محصول بدون شک مورد توجه شما قرار می گیرد. به لطف بهره گیری از تاییدیه استاندارد نظامی، این کاور در صورت سقوط گوشی از ارتفاع 3 متری، به خوبی از بدنه آن در برابر ضربات محافظ می نماید. در چهار طرف قاب شاهد استفاده از محفظه هوا هستیم که نقش مهمی در کاهش فشار به بدنه ایفا می نماید. قاب های شفاف معمولا زودتر از حد انتظار زرد می شوند ولی این محصول به لطف استفاده از مواد باکیفیت، در این زمینه دوام بیشتری دارد و تا مدت ها نگران زرد شدن آن نخواهید بود. بعلاوه باید به محافظت مناسب از ماژول دوربین هم اشاره کنیم.

کاور لوکسار مدل Duty مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

49 %

135,000

68,900 تومان

مشاهده و خرید

کاور گاردتک مدل Silicamp

یکی از مهم ترین مزیت های قاب های سیلیکونی، تنوع رنگ بسیار بالای آن ها است و مثلا برای خرید این کاور می توانید از بین 15 رنگ دست به انتخاب بزنید. مانند بیشتر قاب های سیلیکونی، درون آن یک بافت پارچه ای تعبیه و ضمناً باید به محافظت کامل از لبه ها هم اشاره کنیم. بدنه این کاور مات است و بنابراین اثر انگشت را جذب نمی نماید. در کنار وزن پایین، باید به ضخامت پایین کاور هم اشاره کنیم و با توجه به اینکه ضخامت گوشی را چندان افزایش نمی دهد، به فهرست پرفروش ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران راه پیدا نموده است. محل مربوط به پورت ها و دوربین ها برش دقیقی دارند و در این زمینه هم با مسئله ای روبرو نمی شوید.

کاور گاردتک مدل Silicamp مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 4G / A22 4G

73,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور 360 درجه جی کی کی مدل GK-M32-4G

بخش بالایی و پایینی این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده و این دو بخش انعطاف پذیر نیستند. اما پنل پشتی آن مبتنی بر پلاستیک انعطاف پذیر است. در کنار پوشش مناسب ماژول دوربین، باید خاطرنشان کنیم قسمت پورت و اسپیکر به خوبی برش خورده و دسترسی به آن ها به راحتی امکانپذیر است. بخش قرار گرفته روی دکمه های اصلی هم نرم است و بنابراین به راحتی می توانید از دکمه ها بهره ببرید. خوشبختانه این قاب بسیار سبک و باریک است و بنابراین خیلی زود حضور آن را بر روی بدنه گوشی خود فراموش می کنید.

کاور 360 درجه جی کی کی مدل GK-M32-4G مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 4G / A22 4G به همراه پایه نگهدارنده

128,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور کینگ کونگ مدل UNQ

بعضی کاربران دوست دارند که قاب خریداری شده، طراحی پنل پشتی گوشی را هم در معرض نمایش قرار دهد. در این صورت باید از بین قاب های کاملا شفاف یا قاب هایی که دارای پنل پشتی شفاف هستند، دست به انتخاب بزنید. تنوع رنگی این قاب مربوط به بامپرهای آن است و تمام مدل های آن از پنل پشتی شفاف بهره می برند. لازم به ذکر است این کاور هیچ نوع محافظتی برای ماژول دوربین انجام نمی دهد و به همین دلیل باید مراقب این بخش از گوشی باشید. اما در کل این نوع قاب ها بیشتر برای ضربات کوچک و نه چندان شدید مناسب هستند و اگر در پی یک قاب به شدت مقاوم هستید، بهتر است از بین دیگر گزینه ها دست به انتخاب بزنید.

کاور کینگ کونگ مدل UNQ مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G/M32 4G/M22 4G/F22

25 %

119,000

89,250 تومان

مشاهده و خرید

کاور گاردتک مدل MBC

این کاور برای بخش بامپر از پلاستیک نرم استفاده نموده و بخش پشتی آن یک پلاستیک مات است که می تواند تا حدی پنل پشتی گوشی را نمایش دهد. به همین دلیل می تواند از پنل پشتی و دور تا دور گوشی به خوبی محافظت کند. این قاب وزن بسیار کمی دارد و با توجه به اینکه با قیمت مناسبی به فروش می رسد، پیروز شده در فهرست پرفروش ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G قرار بگیرد. برای خرید این کاور می توانید از بین 7 رنگ مجذوب نماینده دست به انتخاب بزنید و به همین دلیل بعضی کاربران چند مدل مبتنی بر رنگ های متنوع را خریداری می نمایند. ضمناً باید به محافظت مناسب از ماژول دوربین هم اشاره کنیم که نگرانی بابت آسیب رسیدن به لنزها را کاهش می دهد.

کاور گاردتک مدل MBC مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G / M32 4G

19 %

55,000

44,550 تومان

مشاهده و خرید

کاور مدل سیلیکونی

این هم یکی دیگر از کاورهای سیلیکونی برای گلکسی A22 4G محسوب می گردد که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد و به همین دلیل با استقبال گسترده ای روبرو شده است. در کل با توجه به قیمت پایین و تنوع رنگ بالا، ارزش خرید بالایی دارد ولی بعد از چند ماه استفاده، ممکن است در لبه ها با رنگ پریدگی روبرو شوید. اما به علت قیمت مناسب این محصول، بسیاری از کاربران معمولا چند مدل مبتنی بر رنگ های مختلف خریداری می نمایند تا هر چند وقت یک بار قاب گوشی را هم عوض نمایند. بنابراین اگر در پی خرید یک کاور سیلیکونی خوش قیمت برای گلکسی A22 4G هستید، از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

29,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب ناب مدل GV01

در همان نگاه اول بافت خاص پنل پشتی این قاب توجه را جلب می نماید و برخلاف انتظار، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. بنابراین اگر از قاب های پلاستیکی و سیلیکونی معمولی خسته شده اید و دوست دارید در پنل پشتی قاب بافت خاصی را لمس کنید، این محصول به خوبی این خواسته شما را برآورده می نماید. اما در کنار مجذوب نمایندهیت پنل پشتی، این قاب ویژگی خاص دیگری ندارد ولی می تواند وظیفه اصلی خود یعنی محافظت از بدنه گوشی را به خوبی انجام دهد.

کاور قاب ناب مدل GV01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

35 %

43,000

28,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل CamShield

اگر از جمله هواداران کاورهای ساخت شرکت مشهور نیلکین هستید، پس توصیه می کنیم این قاب را هم از دست ندهید که البته نسبت به دیگر گزینه های معرفی شده، قیمت بسیار بالاتری دارد. پنل پشتی این کاور بافت مجذوب نمایندهی دارد و وقتی آن را در دست می گیرید، حس خوبی به شما منتقل می گردد. از دیگر قابلیت های مجذوب نماینده آن باید به وجود درب کشویی برای محافظت از دوربین اشاره کنیم که این یعنی وقتی به دوربین نیازی ندارید، می توانید درب کشویی را جلوی ماژول دوربین قرار دهید.

کاور نیلکین مدل CamShield مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G

202,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ های نمایشگر گلکسی A22 4G

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

طبیعتا در بین لوازم جانبی پرفروش گلکسی A22 4G نام چند مدل محافظ نمایشگر هم دیده می گردد. این محافظ به لطف برش های دقیقی که دارد، به خوبی از پنل جلویی گوشی محافظت می نماید و بنابراین احتمال آسیب رسیدن به این بخش تا حد زیادی کاهش پیدا می نماید. برای نصب این گلس نیازی به مراجعه به موبایل فروشی ندارید و در خانه و به راحتی با رعایت نکات کوچک می توانید چنین کاری را انجام دهید. برای کاربرانی هم که نگران کاهش حساسیت لمسی نمایشگر هستند باید بگوییم که در این زمینه هم مشکل خاصی ایجاد نمی نماید و با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید.

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 / A32 4G / A22 4G

27,700 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT

یک گلس محافظ قرار است از نمایشگر گوشی محافظت کند و این گلس که قیمت بسیار پایینی دارد، کار خود را به خوبی انجام می دهد. بنابراین اگر نگران آسیب رسیدن به نمایشگر هستید، توصیه می کنیم در فهرست خرید لوازم جانبی گلکسی A22 4G، این محصول را هم قرار دهید. با توجه به اینکه این محصول بسیار مقرون به صرفه قیمت محسوب می گردد، بهتر است چند مدل از آن را بخرید.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A31 / A32 4G / A22 4G

11,400 تومان

مشاهده و خرید

شارژرهای مناسب گلکسی A22 4G

شارژر دیواری 20 وات باسئوس مدل Quick Charger 20W

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، گوشی گلکسی A22 4G از شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید و همراه با شارژر 15 واتی عرضه شده است. اما اگر به هر علتی در پی خرید شارژر جدیدی برای این گوشی هستید، شارژر دیواری 20 وات باسئوس یکی از گزینه های باکیفیت و مناسب به شمار میرود که البته توان ارائه شده از طرف آن، بیشتر از توان در نظر گرفته برای گلکسی A22 4G است ولی در هر صورت می توانید از این شارژر برای دیگر تبلت ها و گوشی ها هم بهره ببرید. این شارژر از تکنولوژی Super Si بهره می برد و به همین دلیل به خوبی می تواند گرمای تولیدی را کنترل کند.

شارژر دیواری 20 وات باسئوس مدل Quick Charger 20W

268,500 تومان

مشاهده و خرید

شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

برند لیتو در زمینه ساخت لوازم جانبی و شارژرها حرف زیادی برای گفتن دارد و این شارژر هم از این قاعده مستثنا نیست که دارای دو پورت خروجی USB-C و USB-A است. این دو پورت در مجموع توان 20 وات را ارائه می دهند و همراه با شارژر، یک کابل 1 متری باکیفیت هم ارائه می گردد که به لطف بهره گیری از روکش مناسب، به راحتی گره نمی خورد. بنابراین در کل شارژر بسیار مجذوب نماینده و باکیفیتی برای گلکسی A22 4G محسوب می گردد.

شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

49 %

570,000

290,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن آخر

در این مطلب به تعدادی از پرفروش ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در سایت خبرنگاران پرداختیم که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه بیشتر این محصولات قیمت مناسبی دارند. به نظر شما کدام یک از این محصولات ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده کالا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2372

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A22 4G در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید