لیگ جهانی کاراته وان پاریس، دومین مدال طلای عسگری در 14 روز

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بهمن عسگری با رجحان در ملاقات نهایی لیگ جهانی کاراته وان پاریس به نخستین مدال طلای کشورمان در این مسابقات دست یافت.

لیگ جهانی کاراته وان پاریس، دومین مدال طلای عسگری در 14 روز

به گزارش خبرنگاران، روز سرانجامی از نخستین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس پیگیری شد و بهمن عسگری در ملاقات نهایی وزن 75- کیلوگرم با رجحان 4 بر صفر مقابل لوگان داکاستا از فرانسه نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مسابقات کسب کرد.

عسگری برای حضور در ملاقات سرانجامی، روز آدینه ابتدا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد توماس سور اینکرونن از فنلاند گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایوان کروبائو از باروس پیروز شد.

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم نیز مقابل کریل کوزنتسکوف از روسیه 3 بر صفر پیروز شد تا به ملاقات نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر خواکین گونزالز از شیلی را شکست داد.

عسگری در شرایطی در این مسابقات به مدال طلا دست یافت که 14 روز پیش نیز در نخستین مرحله مسابقات کاراته وان سری A، در سال 2020 در شیلی به مدال طلا دست یافته بود تا سال 2020 را با دو مدال طلا شروع و سهمیه المپیک خود را تا حدود زیادی قطعی کند.

پیش از این نیز صالح اباذری پیروز به کسب مدال برنز شده بود و در ادامه مسابقات نیز حمیده عباسعلی تا دقایقی دیگر برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور از روز آدینه 4 بهمن ماه در پاریس فرانسه شروع و امروز با معرفی نفرات برتر به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 928

به "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، دومین مدال طلای عسگری در 14 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، دومین مدال طلای عسگری در 14 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید