قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در مناطق جنوبی تهران، کرج و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

متوسط قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در محله فلاح تهران، حدود 17 میلیون تومان است. آگهی های سایت دیوار افزایش پنج درصدی این رقم را در مقایسه با هفته قبل نشان می دهند؛ خرید یک آپارتمان 80 متری در فلاح می تواند تا یک میلیارد و 360 میلیون تومان هزینه داشته باشد. قیمت چنین آپارتمانی در یوسف آباد بیشتر از سه برابر می گردد. حدود چهار میلیارد و 400 میلیون تومان.

هزینه اجاره نشینی در مرکز و جنوب تهران

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری حوالی محله نواب واقع در جنوب غرب تهران، شش میلیون و 800 هزار تومان است. مستاجران ساکن سهروردی برای همین آپارتمان ماهانه 13 میلیون و 520 هزار تومان می پردازند.

برای خانه دار شدن در کرج چقدر بودجه ضروری است؟

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در منطقه حیدرآباد کرج هفت میلیون و 180 هزار تومان است. این منطقه در شمال شرق استان البرز قرار گرفته است و خرید یک آپارتمان 80 متری نوساز در آن 574 میلیون تومان آب می خورد. با دو برابر این بودجه می گردد در باغستان همین آپارتمان را خرید. اما با دو میلیارد و 140 میلیون تومان، گزینه ای مثل مهرشهر روی میز خواهد بود.

تفاوت اجاره مناطق مختلف کرج چقدر است؟

متوسط هزینه اجاره کامل یک مترمربع آپارمان مسکونی نوساز در عظیمیه کرج ماهانه 102 هزار تومان است. چهار برابر بیشتر از قیمت های شهرجدید هشتگرد. اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در عظیمیه و شهرجدید هشتگرد به ترتیب هشت میلیون و 160 هزار تومان و یک میلیون و 840 هزار تومان است.

خودرو های زیر 250 میلیون تومان بازار

پراید 131 ارزان ترین خودرو فعلی بازار است. مدل صفرکیلومتر (سال 98) این خودرو طی 10 روز گذشته به طور متوسط در سایت دیوار 112 ملیون تومان قیمت داشته و بیشتر از پنج درصد نسبت به هفته قبل گران شده. تمامی خودرو های جدول زیر طی این مدت گران شده اند.

خودرو های دست دوم و کمتر از 200 میلیون تومان

ساینا دنده ای صفرکیلومتر همین امروز 140 میلیون تومان در بازار قیمت داشت. مدل دست دوم این خودرو که حدود 10 هزار کیلومتر طی نموده باشد، در سایت دیوار به طور متوسط 125 میلیون تومان قیمت خورده. رقمی که نسبت به هفته قبل دو و نیم درصد افزایش قیمت دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1884

به "قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در جنوب و مرکز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید