قرعه سخت احمدی و حسینی در مرحله یک هشتم گرندپری ژاپن

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هوگوپوشان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی کار سختی دارند و باید به مصاف نمایندگانی از اردن و اسپانیا بروند.

قرعه سخت احمدی و حسینی در مرحله یک هشتم گرندپری ژاپن

به گزارش ، مرحله دوم مسابقات گرندپری سال 2019 از امروز به میزبانی ژاپن شروع شد که سروش احمدی و میرهاشم حسینی توانستند با پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

سروش احمدی که در چند ماه اخیر عملکرد خوبی داشته و در این مدت مدال های زیادی از جمله مدال نقره مسابقات جهانی منچستر را کسب نموده، در مرحله یک هشتم باید با احمد ابوغاش تکواندوکار مطرح اردنی مبارزه کند.

اردن در تکواندو آوازه چندانی ندارد اما در چند سال اخیر سرمایه گذاری خوبی روی این رشته پرطرفدار و مدال آور المپیکی انجام داده و احمد ابوغاش را می توان اولین استعداد تکواندوی اردن دانست که در چند سال گذشته توانسته خودش را به عنوان یکی از مدعیان وزن دوم معرفی کند.

ابوغاش در المپیک سال 2016 ریو و با وجود تکواندوکاران مدعی و قدرتمندی مانند جواد آچاب بلژیکی، دای هون لی کره ای، الکسی دنیسنکو روسی و جوئل گونزالس اسپانیایی توانست ضمن ایستادن بر سکوی قهرمانی مهم ترین رویداد ورزشی، نخستین مدال کشورش در بازی های المپیک را کسب کند و تاریخ ساز گردد.

وی با 320 امتیاز، صندلی چهارم رنکینگ المپیکی را در اختیار دارد و در صورت حفظ همین صندلی، سهمیه المپیک را کسب خواهد نمود.

در طرف دیگر نیز میر هاشم حسینی تکواندوکار میانه ای تیم ملی باید به مصاف خاویر پرز پولو از اسپانیا برود. تکواندوکار 22 ساله ای که عناوین متعددی در میادین جهانی کسب نموده و در مسابقات جهانی منچستر پیروز شد مدال نقره وزن 68- کیلوگرم را کسب کند. خاویر با 280 امتیاز در رده هفتم این وزن واقع شده است و میرهاشم با 259 امتیاز در رده دهم ایستاده است. میرهاشم که نتوانست در مسابقات جهانی منچستر شرکت کند، برای کسب سهمیه مستقیم به وسیله رنکینگ، باید بتواند حداکثر امتیازات ممکن را از تورنمنت های پیش رو کسب کند تا با قرار دریافت در جمع 5 نفر برتر وزن دوم، المپیکی گردد.

در صورتی که میر هاشم بتواند این حریف را شکست دهد و در ادامه مدال طلای این وزن را تصاحب کند، می تواند صعودی 2، 3 پله ای در رنکینگ داشته باشد و شانس خود برای کسب سهمیه مستقیم را افزایش دهد.

در صورتی که هر 2 نماینده شایسته کشورمان بتوانند از سد حریفان خود بگذرند، در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 472

به "قرعه سخت احمدی و حسینی در مرحله یک هشتم گرندپری ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه سخت احمدی و حسینی در مرحله یک هشتم گرندپری ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید