قرارداد رادولوویچ کمتر از 500 هزار دلار است، از مطهری شکایت کردیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، احمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برگزاری مراسم معارفه رادولوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه با بیان مطلب فوق گفت: جا دارد ابتدا از علیرضا منصوریان به خاطر شخصیت بالایی که دارد، تشکر کنم. بعد از جدایی منصوریان، دنبال مربی ایرانی بودیم که متأسفانه به نتیجه نرسیدیم. علی دایی طی دو روز برای حضور در ذوب آهن موافقت کردیم و برنامه ریزی برای حضور وی انجام گرفت ولی یکباره مسائل خانوادگی را بیان کرد و گفت که نمی توانم بیایم.

قرارداد رادولوویچ کمتر از 500 هزار دلار است، از مطهری شکایت کردیم

سخنگوی ذوب آهن تاکید نمود: بعد از آن بود که به دنبال جذب مربی خارجی رفتیم. رادولوویچ مربی بسیار خوبی است که در تیم های ملی مختلف و همچنین باشگاه های زیادی کار نموده است. او کارنامه خوبی دارد. همچنین باید از مدیرعامل کارخانه هم بابت حمایت هایی که داشت تشکر ویژه ای کنم.

جمشیدی در مورد استعفای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مراسم معارفه رادولوویچ توضیح داد: این خبر درست نیست و من صحبتی مبنی بر استعفای آقای محمدی نشنیده ام. محمدی به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه می دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دستیاران رادولوویچ در ذوب آهن گفت: رادولوویچ خاطرنشان کرد که یک دستیار خارجی با خودش به ذوب آهن می آورد. قصد داریم مربیان سابق خود را در کادر فنی حفظ کنیم؛ نفراتی مثل صلصالی و استکی. جلسه ای با رادولوویچ خواهیم داشت تا ان شاءالله این نفرات را در کادر فنی حفظ کنیم.

سخنگوی ذوب آهن در ادامه درباره جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم و اینکه آیا ذوب آهن از این بازیکن شکایت نموده است؟ اظهار کرد: خیر از خلعتبری شکایت ننموده ایم ولی از ارسلان مطهری به خاطر حضورش در استقلال شکایت نموده ایم و منتظر رأی هستیم.

جمشیدی اضافه کرد: بازیکنان در باشگاهی مثل ذوب آهن با قدمت 50 ساله باید دلشان با تیم باشد. کسانی که حتی یک ذره دلشان با ذوب آهن نیست دیگر جایگاهی در تیم ندارند. ما بازیکنانی می خواهیم که با جان و دل برای تیم بازی نمایند. مطمئن باشید نفرات دیگر جای بازیکنانی که جدا شده اند را پر می نمایند.

وی همچنین در مورد قرارداد 500 هزار دلاری رادولوویچ با ذوب آهن برای یک فصل و نیم، گفت: این قرارداد کمتر از 500 هزار دلار است ولی با پاداش ها و آپشن هایش نزدیک به همین رقم است. این قرارداد نسبت به برخی از تیم های دیگر در لیگ برتر هزینه بسیار کمی به حساب می آید.

سخنگوی ذوب آهن درباره احتمال خرید نفرات جدید تاکید نمود: نظر رادولوویچ روی جذب یک مهاجم خارجی است که احتمالاً تا چند روز آینده این مهاجم را جذب کنیم.

جمشیدی در انتها در مورد اختلاف در هیأت مدیره ذوب آهن بر سر مشخص سرمربی هم گفت: انتخاب سرمربی تیم یک پروسه طولانی شد و همه در فشار بودیم. آقای فریدونی (عضو هیأت مدیره) صحبتی کرد که دلیل بر ناراحتی اش نیست! همه مدیران در ذوب آهن دست به دست هم می دهند و مسئله ای از این بابت نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 898

به "قرارداد رادولوویچ کمتر از 500 هزار دلار است، از مطهری شکایت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد رادولوویچ کمتر از 500 هزار دلار است، از مطهری شکایت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید