طاهرزاده: پرسپولیس در جنگی نابرابر واقع شده است، سمیعی را مجبور به استعفا کردند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پیشکسوت پرسپولیس، رقابت این تیم با سایر رقبا را جنگی نابرابر می داند.

طاهرزاده: پرسپولیس در جنگی نابرابر واقع شده است، سمیعی را مجبور به استعفا کردند

بهنام طاهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: عیسی آل کثیر یک گل سالم به ثمر رساند که آفساید اعلام شد و می توانیم بگوییم در دو هفته اول، دو برد 3 بر یک به دست آورده ایم. با توجه به مسائلی که پرسپولیس دارد، عملکرد تیم ستودنی است و بازیکنان با تمام وجود بازی می نمایند. پرسپولیس در گلزنی بسیار خوب عمل می نماید و خط حمله شادابی دارد.

وی با بیان اینکه مهدی عبدی کم کم به شرایط آرمانی خود بازمی گردد، توضیح داد: نباید فراموش کنیم غیرت و کوشش بازیکنان در بعضی مسابقات، از جمله لیگ قهرمانان آسیا جواب نمی دهد و الهلال که با توپ پُر و حمایت کافی مدیران عربستانی آمده بود، پرسپولیس را شکست داد. دست ما در این بازی خالی بود و باید بدانیم با پیاده نظام نمی توانیم با هواپیمای F14 مقابله کنیم. هنوز پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته است و سایر باشگاه های بدهکار، خیلی راحت بازیکن خارجی می گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پیروزیت های سرخپوشان در سال های گذشته اعلام کرد: پرسپولیس در پنج سال گذشته قهرمان لیگ برتر و دو بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان شده است. باشگاه نمی تواند هزینه های خود را از درآمدش پرداخت کند، اما سایر باشگاه ها به علت نفوذ سیاسی مدیران خود می توانند بازیکن خارجی جذب نمایند. حمید سجادی از جنس ورزش است و امیدوارم هر چه زودتر، فکری به حال باشگاه پرسپولیس کند.

طاهرزاده با بیان اینکه پرسپولیس جنگی نابرابر با سایر تیم ها دارد، به خبرنگاران گفت: اگر مسائل اقتصادی رفع گردد، تیمِ گل محمدی ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب می نماید. مسائل اقتصادی قطعاً در فرایند تیم تأثیرگذار است و زمانی که پرسپولیس با پیروزیت به راهش ادامه می داد، علتی برای تغییرات مدیریتی باشگاه وجود نداشت. چرا اجازه نمی دهند یک سیستم پیروز که عملکردی راضی نماینده دارد، به کارش ادامه بدهد؟

وی درباره این موضوع که مدیرعامل پیشین باشگاه شخصاً تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت، بیان کرد: شما مطمئن هستید که به جعفر سمیعی دستور ندادند استعفا کند؟ مطمئن باشید از جایی به او گفتند کناره گیری کند تا مدیر بعدی بیاید و سمیعی برای حفظ آبروی خودش، تصمیم به استعفا گرفت. او دوست داشت به پرسپولیس خدمت کند و مجبور به استعفا شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به انتقال دو بازیکن خارجی به استقلال اعلام نمود: تیم رقیب بازیکن 40 میلیارد تومانی خرید و حالا دومین بازیکن خارجی خود را نیز جذب می نماید. این مبالغ از کجا تزریق می گردد؟ مدیران باشگاه رقیب قدرت سیاسی دارند و دو سال دیگر هم پنجره نقل وانتقالاتی این تیم به علت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی بسته می گردد. سال جاری فقط مربیان و بازیکنان پرسپولیس برای پیروزیت تیم، دست به دست هم داده اند و آنها هم شرایط روحی خوبی ندارند. شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه معین نیست و امیدوارم با تعصب بازیکنان، پیروزی ها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2058

به "طاهرزاده: پرسپولیس در جنگی نابرابر واقع شده است، سمیعی را مجبور به استعفا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرزاده: پرسپولیس در جنگی نابرابر واقع شده است، سمیعی را مجبور به استعفا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید