قانون مدیریت خدمات کشوری دائمی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ انقضای مدت اعتبار آزمایشی آن موافقت کردند.

قانون مدیریت خدمات کشوری دائمی شد

به گزارش ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز، یکشنبه 26 اسنفد، مجلس به بررسی لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری پرداختند و کلیات این لایحه را با 109 رای موافق، 51 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

نمایندگان همچنین جزییات ماده واحده این لایحه را با 100 رای موافق، 58 رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

با تصویب نمایندگان مجلس در ماده واحده این لایحه، قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر 1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ انقضای مدت اعتبار آزمایشی آن دائمی می شود.

به گزارش ایرنا، لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری که به پیشنهاد سازمان امور اداری واستخدامی کشور در جلسه 1396.10.17 هیات دولت به تصویب رسید در 16 بهمن سال گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

این لایحه در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شده و اکنون در دستور کار رسیدگی قرار گرفته است.

در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است: نظر به آزمایشی بودن قانون مدیریت خدمات کشوری- مصوب 1386- و با توجه به تجربیات حاصل از اجرای این قانون به منظور رفع ایرادات و دائمی کردن قانون یادشده، این لایحه جهت طی تشریفات قانونی به مجلس تقدیم شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 212

به "قانون مدیریت خدمات کشوری دائمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون مدیریت خدمات کشوری دائمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید