فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه 1 آذر 1401

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فال روزانه و طالع بینی امروز؛ زندگی عاشقانه ما در شرفِ تجربه یک ماجراجوییِ هیجان انگیز است، اما نخست باید درون نگری کنیم.

فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه 1 آذر 1401

خبرنگاران | امروز نگرش های خوش بینانه ما اوج می گیرد! ساعت 3:20 صبح به وقت خاوری، خورشید وارد قوس می گردد و ما را به رویاپردازی های بزرگ ترغیب می نماید؛ بنابراین اندکی طول می کشد تا احساسات ما به پای آرزوهایمان برسند.

ماه با اورانوس و زحل در تضاد قرار می گیرد و ما نیز متعاقباً ممکن است ندانیم چه می خواهیم. برای رهایی از دودلی، برترین کار این است که کاری انجام دهیم، حتی اگر مجاب نشده باشیم کار درست و بی عیب و نقصی است.

فال عشق

زندگی عاشقانه ما در شرفِ تجربه یک ماجراجوییِ هیجان انگیز است، اما نخست باید درون نگری کنیم. ساعت 3:20 صبح به وقت خاوری، خورشید موج وار به سمت قوس حرکت می نماید و ملاقات سالانه اش را از این نشان فسلفی شروع می نماید و ما را نسبت به آگاهی یافتن از تمایلات و روابط در سطحی عمیق تر تشنه می نماید.

با شرایط ماه در عقرب که کایرن را در برج حمل به چالش می کشد، محتمل است خودمان را درگیر زخم ها و ترس های کهنه کنیم. بعدتر، وقتی ماه هم راستای زحل در دلو می گردد، می توانیم مسیرمان را از میان هرگونه آشفتگی که ناخواسته ایجاد نموده ایم، ارزیابی کنیم.

منبع: فرادید
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2366

به "فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه 1 آذر 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه 1 آذر 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید