فاز 8 پردیس با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فرماندار پردیس با اشاره به این که فاز 8 پردیس به تنهایی با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد گفت: امکانات و خدمات ارائه شده در فاز 8 پردیس باید مطابق با جمعیت باشد.

فاز 8 پردیس با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، عبدالعظیم رضایی در حاشیه برگزاری آیین کلنگ زنی خانه جوان پردیس توزیع امکانات و خدمات رفاهی را در تمام محلات شهرستان پردیس، استان تهران و فازهای آن را فراگیر، عادلانه دانست و گفت: فاز 8 پردیس به تنهایی با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد زیر در سراسر کشور شهرستان هایی داریم که کمتر از فاز 8 پردیس جمعیت دارند.

وی بیان نمود: امکانات و خدماتی که در این فاز ارائه می گردد باید متناسب با جمعیت آن باشد.

رضایی پرداختن به مسائل فرهنگی، آموزشی، اجتماعی مربوط به جوانان را مهم خواند و ذکر کرد: از جوانان انتظار داریم در راه درست و اعتلای ارزشهای اسلامی، زندگی پیروز، کسب علم و دانش و کار قدم های مثبت بردارند که لازمه این انتظارات توجه به خواسته ها و برآورده کردن امکانات لازم در این زمینه است.

وی اضافه کرد: ما مسئولان، مسول زمینه سازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای این امر مهم برای جوانان هستیم.

فرماندار شهرستان پردیس کلنگ زنی خانه جوان را ارزشمند در جهت تحقق اهداف و دستیابی جوانان به ارزشهای اجتماعی در زمینه های فرهنگی، آموزشی، و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و ضمن تشکر از همکاری شرکت عمران جهت آماده سازی این پروژه توضیح داد: بدلیل این که اداره ورزش و جوانان محدودیت هایی برای آماده سازی این مکان داشت و ساخت خانه جوان از ضروریات شهر ستان است، بنابراین، این امر مهم را با توجه به دیدگاه های خوبی که نهادهای متولی دارند، در جهت آماد ه سازی و اجرای این پروژه همکاری های لازم را شرکت عمران با اداره ورزش و جوانان داشتند.

وی بیان داشت: با پیگیری های مستمر اداره ورزش و جوانان امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه بودیم که امیدواریم با هماهنگی و سرعت عمل پیمانکار در اجرای پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 698

به "فاز 8 پردیس با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز 8 پردیس با 33 هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید