عکس ، زاویه دیده نشده عکس های جنجالی شبکه های اجتماعی ، خاص ترین ماشین جهان در مشهد دست ساز شد!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در روزهای منتهی به عید 1402 ، تصاویری از یک فراری دست ساز در مشهد خبرساز شد.

عکس ، زاویه دیده نشده عکس های جنجالی شبکه های اجتماعی ، خاص ترین ماشین جهان در مشهد دست ساز شد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نمونه ساخته شده که تصاویرش منتشر شده است مدلی از یک فراری لیمیتد ادیشن است. نمونه ای که بر اساس مهندسی معکوس از روی لافراری اپرتای روباز ساخته شده است.

تصاویر تست حرکت و اتاق داخلی خودروی ساخته شده در مشهد اگرچه بدون جزئیات تکمیلی درباره نحوه فراوری موتور وقابلیت هایش در ظاهر شباهت های غیر قابل کتمانی به اپرتا دارد.

لافراری اپرتا دست ساز در کارخانه خودروسازی فراری با پیشرانه 6.3 لیتری تنفس طبیعی 12 سیلندر وی شکل ساختهمی گردد که قادر به فراوری نیرویی معادل 789 اسب بخار قدرت است.

نیرویی که به وسیله ایجاد یک اتحاد استراتژیک با سامانه هیبریدی موسوم به سیستم KERS، پیروز شده تا حداکثرتوان خروجی اپرتا را همچون نسخه کوپه 2014، به 950 اسب بخار برساند.

گشتاور فراوریی موتور هم بالغ بر 896 نیوتن-متر است.

گیربکس هفت سرعته دوکلاچه وظیفه همراهی با پیشرانه موتوری را بر عهده دارد تا به طور استاندارد، نیروی فراوریی به وسیلهموتور را به سوی چرخ های عقب ببرد.

شاخصه های آیرودینامیکی پیچیده و کنترل شونده به وسیله کامپیوتر ماشین، یاری فنرهای تطبیق پذیر و سامانه هیبریدییکپارچه، از ویژگی های انحصاری این خودروی خاص هستند.

لافراری به لطف پوشش گسترده رسانه ای که از زمان رونمایی اش در سال 2013 از آن برخوردار بوده، به یکی ازمعروفترین محصولات فراری بدل شده است.

تنها تعداد 499 دستگاه از لافراری کوپه برای عرضه در سراسر دنیا ساخته شده است .

اما لافراری اپرتا از سال 2016 رونمایی شد و طبق اخبار منتشر شده تنها 200 نمونه از آن به مرحله فراوری رسیدهاست.این خودروها به جدیدترین و ناب ترین تکنولوژی های شرکت فراری مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

  • وحشت مامبای سیاه پس از روبه رو شدن با خدنگ / عکس

درحالی که ممنوعیت واردات خودروهای لاکچری سال هاست سبب شده خیابان های شهر تهران خالی از ماشین های ویژهباشد و گاه خودروهای پلاک موقت سر از این خیابان ها در بیاورند و بروند، نمونه مشهدی فراری هنوز جزئیات دقیقشمنتشر نشده است.

در سال های گذشته هم مهندسی در مشهد یک لامبورگینی آخرین مدل را بازطراحی نموده بود. خودروی شیک و خاصی کهسرانجام سرنوشتش تعیین نشد. اینکه پلاک ملی گرفت؟ فروخته شد یا…؟

پیش از این هم یک بار عبدالملکی رییس فعلی منطقه ها آزاد درباره جوانانی گفته بود که لامبورگینی دستساز ساختند اماکسی توجهی به آنها نمی نماید

حال اما پرسش اینجاست که آیا دولت از این خودروی خاص حمایت می نماید؟اینکه چرا ایران خودرو یا سایپا در پی ساخت نمونه های خاص این طراحان ناشناخته نمی روند و آیا دولت از این ایده ها حمایت می نماید؟

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2412

به "عکس ، زاویه دیده نشده عکس های جنجالی شبکه های اجتماعی ، خاص ترین ماشین جهان در مشهد دست ساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، زاویه دیده نشده عکس های جنجالی شبکه های اجتماعی ، خاص ترین ماشین جهان در مشهد دست ساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید