عوامل تقویت کننده و رشد سریع مژه کدامند؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، با مژه های بلند چشمانی درشت تر و در نتیجه زیبایی بیشتری در چهره خواهید داشت. در اینجا به عوامل تقویت کننده و رشد سریع مژه ها خواهیم پرداخت.

عوامل تقویت کننده و رشد سریع مژه کدامند؟

مژه های پرپشت و زیبا یکی از عوامل زیبایی چهره است که باعث جلوه بیشتر چشمان تان می گردد. هرقدر مژه های تان بلندتر و پرپشت تر باشد، چشمانتان زیباتر به نظر می رسد، اما به نظر می رسد این روزها داشتن چنین مژه های بلند و زیبایی کار بسیار دشواری است. بیشتر افراد درباره ریزش موهای شان و مژه هایشان صحبت می نمایند. لذا دراینجا راه چارههای دارویی برای تقویت و رشد سریع مژه معرفی می کنیم.

راه چاره آسان برای تقویت مژه ها

برای گسانی که مژه هایشان به هر دلیلی کم پشت و یا سست شده اند کرم ویژه ای را می توان معرفی کرد که استفاده منظم از در جهت تقویت مژه یاری شایانی به فرد خواهد نمود.

طرز تهیه و نحوه مصرف کرم تقویت نماینده مژه

20 گرم وازلین سفید خالص را به یاری حرارت ذوب کنید. سپس 5 گرم روغن کرچک ، یک گرم شیره پوست سبز گردو و یک قطره اسانس لاواندا را ضمن هم زدن اضافه کنید و بعد بگذارید سرد گردد. این کرم را برای تقویت مژه ها که باعث زیبایی چشم هایتان میگردد هر شب قبل از خواب روی مژه ها بمالید.

در این مدت که بهتر است بین سه تا چهار هفته باشد از ریمل هایی که واتر پروف یا ضد آب بوده و به سختی از مژه ها پاک میشوند استفاده نکنید و تنها از یک ریمل معمولی هنگام آرایش بهره ببرید.

سرم های تقویت نماینده مژه

بله هم اکنون سرم هایی در بازار به منظور تقویت مژه وجود دارد اما بیشتر آن ها در واقعیت هیچ تأثیری روی مژه های شما ندارند. شرکت های فراوری نماینده محصولات آرایشی از اهمیت زیبایی برای خانم ها با خبر هستند و هر ساله محصولات جدیدی با تضمین بلند کردن مژه های شما به بازار روانه می نمایند که بیشتراً بی فایده هستند.قبل از خرید هر محصول آرایشی بخصوص این سرم های تقویت نماینده چه به وسیله اینترنت چه از بازار فروش راجع به آن به خوبی تحقیق کنید! مطالب مربوط به آن را بخوانید و نظر افراد حرفه ای را بپرسید و بعد تصمیم بگیرید که کدام محصول واقعاً می تواند زیبایی را به مژه های شما عرضه کند. متأسفانه بسیاری از محصولات ارزان در مقایسه با گرانقیمت ترها تأثیر کمتری خواهند داشت. شاید عقلانی باشد که با هزینه بیشتر محصولی مفید انتخاب کرد تا با هدر دادن پول، هر چند ناچیز از محصول خریداری شده نتیجه ای نگرفت.

مقایسه محصولات تقویت نماینده مژه

جدا از ترمیم مژه های آسیب دیده برای تقویت رشد مژه های تازه، بلندتر شدن مژه های موجود، مشکی تر شدن و پرپشت تر شدن آنها هم از محصولات موجود استفاده شده است اما پرسش واقعی این است که کدام نوع از آنها واقعا کارآیی دارند؟ انواع و اقسام تقویت نماینده مژه به بازار آمده اند ولی بیشتر آنها آن چیزی نیستند که شما تصور می کنید. اینجا سعی می کنیم بگوییم کدام آنها واقعیت دارد.

دلایل استفاده نکردن از تقویت نماینده های مژه

  • ممکن است مفید نباشند به احتمال زیاد این اصلی ترین دلیل برای این است که چرا برخی خانم ها برای امتحان یک تقویت نماینده مژه بی میل هستند و دلیل منطقی آنها این است که بسیاری از مواد موجود در بازار حاوی ترکیبات مناسب در غلظت درست برای به دست آمدن نتایج مناسب نیستند.
  • گران قیمت هستند برخی از این تقویت نماینده های مژه قیمتی بالای 25 دلار دارند که تنها برای یک دوره چهار هفته ای مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این محصولات می توانند سبب بی رنگی مژه و ایجاد خارش و سوزش شوند. این مواد مژه های ضخیم را خیلی تقویت نمی نمایند به خصوص اگر به پلک های قرمز و پف نموده وصل باشند.

محصولات مناسب برای تقویت مژه کدامند؟

همانطور که تصور می کردیم، بیشتریت تقویت نماینده های مژه میزان عناصر فعال مورد احتیاج برای رشد مژه را رعایت ننموده اند. آنها ادعا می نمایند که محصول شان نتیجه بخش است اما بسیاری از آنها تنها از روغن های معدنی ای استفاده نموده اند که می توان با هزینه خیلی کم از داروخانه تهیه کرد.

3 محصولی که واقعا جواب می دهد

1. sa3magic: اگر در فکر امتحان یک تقویت نماینده مژه هستید، این محصولی است که می توانید از آن بهره ببرید. خانم ها در همه جا در خصوص این محصول که نتیجه بسیار خوبی هم دارد غوغا نموده اند. فروشگاه های اینترنتی دائما در حال فروش این محصول هستند چون در مقایسه با مارک هایی که با ترکیبات مشابه با آن رقابت می نمایند، بسیار ارزان تر است. ترکیبات فعال sa3magic، Myristoyl Pentapeptide-17 است و این یکی از قوی ترین ترکیباتی است که رشد مژه را تقویت می نماید. مراقب مارک هایی که ادعا می نمایند، از این ترکیبات و عناصر استفاده می نمایند باشید. Myristoyl Pentapeptide-17 بسیار گران است و استفاده به میزان درست در محصولات بسیار نادر است. اگر مژه هایی ضخیم و پرپشت می خواهید که واقعا دوام داشته باشد از این محصول بهره ببرید.

2. محلول Elastlash Eylash: این محلول تقویت نماینده مژه به دلیل قیمت بالاتر آن در درجه دوم واقع شده است. تاثیر این محصول نیز مانند sa3magic است و از Myristoyl Pentapeptide-17 استفاده می نماید.

3. Jan Marini: محصول سومی که با خیال راحت به شما توصیه می کنیم نرم نماینده مژه جایی مارینی است. تقویت نماینده ای که از نظر قیمت قابل مقایسه نیست اما از نظر تاثیرگذاری شبیه به 2 محصول دیگر است. به طور آشکار از ترکیبی متفاوت نسبت به دو محصول قبلی استفاده نموده است.تاثیرش آنقدر تدریجی و زیرکانه است که تغییرات در شما خیلی قابل مشاهده نیست و فقط می توانید با نگاه به عکس های پیشین خود متوجه آن شوید.

گردآوری:مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1410

به "عوامل تقویت کننده و رشد سریع مژه کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل تقویت کننده و رشد سریع مژه کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید