دلیل احضار مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق

به گزارش تور ایتالیا ارزان، امروز (شنبه هشتم آبان) کمیته اخلاق میزبان چند بازیکن پرسپولیس است که یکی از آن ها سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس می باشد. هیچ توضیحی در مورد چرایی احضار آقایی و دیگر بازیکنان به کمیته اخلاق گفته نشده، اما در این خبر به مرور حرف هایی از آقایی می پردازیم که علت این احضار را تعیین می نماید.

دلیل احضار مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق

آقایی که پیش تر در سپاهان توپ می زد و برای سه فصل لباس طلایی پوشان را برتن نموده بود به پرسپولیس آمد و در بازی جنجالی دو تیم در اصفهان یکی از عاملان درگیری های پس از بازی دو تیم در تونل استادیوم نقش دنیا شناخته شد.

پس از آن بازی، کمیته اخلاق به سرعت جرایم بسیار سنگینی را برای بازیکنانی که خاطی شناخته شدند در نظر گرفت و آقایی هم که از این حکم شوکه شده بود اظهارات تندی را به زبان آورد و حتی جریمه اش را با جریمه اقتصادی قتل مقایسه کرد!

حرف هایی که حالا پس از پنج ماه گریبان گیر او شده است و مرور بخشی از حرف های سعید آقایی خالی از لطف نیست. او معتقد بود قصد دارند جریمه ویلموتس را از جریمه بازیکنان در بیاورند و در این باره گفته بود: ما فقط به هم پریدیم و شما هزار بار هم نگاه کنید که نه فحشی داده شد و نه درگیری فیزیکی داشتیم. جو به شکلی شد که وقتی از تونل وارد راهرو شدیم بحث شد، اما اینطور نبود که اتفاق بدی رقم بخورد. قبول دارم زشت بود، اما بد نبود. چرا باید 75 میلیون جریمه شوم؟ چرا جریمه هایی که در قانون 4-3 میلیون بوده الان باید 75 میلیون گردد؟ از بیرون فکر می نمایند پول آقای ویلموتس را ما باید بدهیم که اینطور جریمه نموده اند. البته یک میلیارد جریمه کردند و فکر کنم چندین بار دیگر باید اینطور جریمه نمایند تا مشکل حل گردد! حکم عادلانه ای نبود.

آقایی، اما به این جملات بسنده نکرد و در جنجالی ترین بخش صحبت هایش عنوان نموده بود: به خدا ما پول اضافه نداریم و چرا باید اینطور جریمه نمایند. به خدا این رای عادلانه نیست. همین 4-3 ماه قبل کسی بزن بزن می کرد نهایت 10 میلیون جریمه کردند، اما الان! قشنگ می زدی صورت طرف را پایین میاوردی هم 75 میلیون نمی شد. دیه کامل 300 و خرده ای میلیون است و مگر ما چه کردیم؟ فکر کنم خدای نانموده دست یکی آن وسط افتاد و قطع شد که اینقدر جریمه کردند.

این صحبت های مدافع چپ پرسپولیس حالا با گذشت نزدیک به پنج ماه با واکنش کمیته اخلاق رو به رو شده است و باید دید در نهایت پس از اتمام جلسه امروز چه اتفاقی برای این بازیکن و دیگر بازیکنان دعوت شده به این کمیته رخ خواهد داد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2054

به "دلیل احضار مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل احضار مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید