عزیزی: باید تنیس را در رنکینگ بالا بکشیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس جدید فدراسیون تنیس گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، حال تنیس خوب نیست.

عزیزی: باید تنیس را در رنکینگ بالا بکشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، داوود عزیزی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تنیس گفت: برنامه چهار ساله و استراتژیک خود را به اعضای مجمع ارائه دادم و سال به سال جلو خواهم رفت. متعهد به اجرای تمام برنامه های ارائه شده هستم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد، حال تنیس خوب نیست و در ادامه با ثبات و خرد جمعی حرکت خواهیم کرد. هیچ کس حذف نخواهد شد و همه می توانند بیایند و یاری نمایند و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، من جوابگوی تمام مسائل هستم.

رئیس فدراسیون تنیس در خصوص اینکه لیگ خوبی را در چند سال گذشته نداشتیم، گفت: لیگ نداشتیم؟ تا سال 97 مسابقات برگزار گردید و فقط 98 مسابقه ای نداشتیم. به دنبال برگزاری لیگ خوبی هستیم و با دید مثبت به جلو می رویم.

عزیزی در خصوص اینکه تیم ملی حواشی داشت و آیا با سعید احمدوند به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر گفت: در خصوص سرمربی باید حق و حقوق پرداخت گردد و وقتی توجه نگردد این اتفاقات و حواشی طبیعی است که بیفتد. بدنبال تشکیل کمیته فنی هستم و این کمیته باید تصمیم بگیرد و با توجه به شرایط جدید پیش خواهیم رفت. این کمیته شامل خبرگان ورزشی است. باید به سمتی برویم که از مربیان داخلی استفاده کنیم و تاکید رهبری هم بر همین است.

وی در خصوص سقوط تیم ملی به دسته چهارم دیویس کاپ و اینکه چه برنامه ای برای تیم ملی دارید، مطرح نمود: احتیاج به همدلی داریم تا اتفاقات خوبی بیفتد. فدراسیون تنیس مدال آور نیست بلکه رنکینگی است و باید خودمان را در رنکینگ بالا بکشیم. ما در برنامه خودمان توجه به بخش های پایه هم است و باید استعدادیابی صورت بگیرد و از سازمان های دیگر هم یاری خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1225

به "عزیزی: باید تنیس را در رنکینگ بالا بکشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: باید تنیس را در رنکینگ بالا بکشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید