عباس چمنیان: از پیروزی 5 بر صفر خشنود و از حذف ایران ناراحتم، سرمربی ویتنام: در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، عباس چمنیان گفت که از فزونی پرگل تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان مقابل ویتنام شادمان و از حذف این تیم از رقابت های قهرمانی آسیا ناراحت.

عباس چمنیان: از پیروزی 5 بر صفر خشنود و از حذف ایران ناراحتم، سرمربی ویتنام: در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان پس از پیروزی 5 بر صفر تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان مقابل ویتنام و حذف از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ابتدا می خواهم به ویتنام برای ارائه بازی جوانمردانه احترام بگذارم. می دانستیم که این مسابقات، جایی برای کسب بیشتر تجربه خواهد بود. مهم ترین چیز برای این بازیکنان جوان، شانس یادگیری و پیش رفتن به مرحله بعدی است. امروز یک آغاز خوب داشتیم و از حریف زود پیش افتادیم که همین کار ما را راحت کرد. به ثمر رساندن پنج گل نشان می دهد که ما واقعاً در حمله خوب هستیم.

وی ادامه داد: بابت رقم خوردن چنین نتیجه ای خیلی خوشحالم، اما به خاطر اینکه نتوانستیم به دور بعد برسیم، ناراحت هستم. در این رده سنی، همه چیز به مسائل فنی بستگی ندارد و ذهنیت بازیکنان خیلی مهم است. پس از بازی اول، کوشش کردیم روی آماده سازی بازیکنان از لحاظ ذهنی تمرکز نموده و این مشکل را حل کنیم. امروز نتیجه حل این مشکل را دیدیم.

وو هونگ ویت سرمربی تیم ویتنام نیز درباره این شکست گفت: در این مسابقه خیلی خوب بازی نکردیم، به خصوص در نیمه اول. پس از اینکه 10 نفره شدیم، بازیکنان ما اعتماد به نفس و سرعت بازی خود را از دست دادند. در نیمه دوم اما همه چیز را تغییر دادیم. همین باعث شد بیش از پیش منظم و سازمان یافته شدیم و روح تیمی بهبود یافت. این مسابقات برای من و بازیکنانم تورنمنت بسیار بزرگی بود. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم، اما از این اشتباهات درس می گیریم. فکر می کنم این برای حرفه مربیگری من و آینده بازیکنانم بسیار خوب است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 404

به "عباس چمنیان: از پیروزی 5 بر صفر خشنود و از حذف ایران ناراحتم، سرمربی ویتنام: در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس چمنیان: از پیروزی 5 بر صفر خشنود و از حذف ایران ناراحتم، سرمربی ویتنام: در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید