سرمربی تایلند: ایران یک سر و گردن بالاتر از ما بود، نسل بعدی باید تغییر کند!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی تایلند یکی از دلایل اصلی شکست شاگردانش را فشاری که روی تیمش بود، دانست و تاکید نمود که مردان کی روش یک سر و گردن بالاتر از تیم او بودند.

سرمربی تایلند: ایران یک سر و گردن بالاتر از ما بود، نسل بعدی باید تغییر کند!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در دور برگشت از رقابت های مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 روز گذشته (آدینه) تیم ملی فوتبال ایران پیروز شد در استادیوم ملی راجامانگالا 3 بر صفر بر میزبان خود، تایلند غلبه کند و با 10 امتیاز همچنان صدرنشین گروه B باشد.

شاگردان کارلوس کی روش پیروز شدند توسط اشکان دژاگه (32)، رضا قوچان نژاد (43) و علیرضا جهانبخش (4+90) تور دروازه حریف را به لرزه درآوردند. تایلند در دقیقه 90 با اخراج پووادون سوواناچارت 10 نفره شد.

سوراچای جاتوراپاتاراپونگ، سرمربی تیم ملی تایلند پس از شکست شاگردانش مقابل ایران گفت: بازیکنان من در این بازی آنطور که باید سرحال نبودند و با استرس و فشار زیادی روبه رو بودند. حرکت های ما در این بازی خیلی کُند بود و فکر می کنم فشار روی بازیکنان ما به خاطر اینکه احتیاج به برد داشتیم، مزید بر علت شد تا مقابل ایران تن به شکست دهیم.

وی اضافه نمود: ایران از لحاظ قدرت جسمانی و تاکتیکی یک سر و گردن از ما بالاتر بود. احتیاج داریم تا از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خودمان را تقویت کنیم. نسل بعدی بازیکنان تایلند باید تغییر و این مهارت ها را تقویت کند چرا که در غیر این صورت بهتر از این نخواهد شد. ما در 2 بازی باقی مانده برای اعاده حیثیت بازی خواهیم کرد و در هر 2 بازی به دنبال برد خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 439

به "سرمربی تایلند: ایران یک سر و گردن بالاتر از ما بود، نسل بعدی باید تغییر کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تایلند: ایران یک سر و گردن بالاتر از ما بود، نسل بعدی باید تغییر کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید