فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: ایران و افغانستان شانس های قهرمانی هستند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند گفت: به نظرم ایران و افغانستان از شانس های قهرمانی این دوره از مسابقات هستند و این برای ما خوب است که مقابل این دو تیم به میدان برویم.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: ایران و افغانستان شانس های قهرمانی هستند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار گردید.

خوزه مندز، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند که در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف افغانستان می رود، در رابطه با دیدارهای گذشته تیمش گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و شاد هستم که توانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

وی اضافه کرد: در بازی اول مقابل قرقیزستان یک بازی فیزیکی را پشت سر گذاشتیم. در بازی مقابل لبنان هم در طول بازی و هم در مجموع کمی خوش شانس بودیم. چراکه این تیم 24 ساعت قبل از این دیدار، بازی پرفشاری انجام داده بود.

مندز در رابطه با دیدار تیمش مقابل افغانستان نیز گفت: ما در مرحله بعد با تیم قدرتمند افغانستان بازی می کنیم. به نظرم ایران و افغانستان از شانس های قهرمانی این دوره از مسابقات هستند و این برای ما خوب است که مقابل این دو تیم به میدان برویم.

سرمربی تایلند در رابطه با اینکه تیمش چه برنامه ای برای دیدار با افغانستان دارد، گفت: بازی فردا قطعاً خیلی سخت خواهد بود. اگر بازی این تیم مقابل ایران را بررسی کنید می بینید که نقاط ضعف خیلی کمی دارند.

وی اضافه کرد: بازیکنان افغانستان سریع و پرقدرت هستند و باید بازی مقابل ایران را به خوبی بررسی کنیم. با این حال ما برای پیروزی باید خودمان باشیم. من با سرمربی اندونزی هم صحبت می کردم و آن ها هم موافق بودند که در شرایط آب و هوایی متفاوتی قرار داریم و این موضوع نیز روی عملکردمان تأثیر می گذارد.

مندز در سرانجام گفت: برای موفقیت در بازی فردا نه تنها به 100 درصد بلکه به 200 درصد آمادگی احتیاج داریم. در بازی مقابل لبنان فشار زیادی را تحمل نکردیم چون می دانستیم که هر دو تیم به مرحله بعدی صعود نموده اند اما در بازی فردا باید پیروز شویم و این موضوع شرایط را سخت تر می نماید.

باید از اشتباهات مقابل ایران درس بگیریم

عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال افغانستان نیز در این نشست گفت: شاد هستیم که در سرانجام دور گروهی توانستیم به دور یک چهارم نهایی و جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: با تمام احترامی که برای تمام تیم های شرکت کننده در این مسابقات قائل هستیم، باید بگویم که در دیدار اول مقابل هنگ کنگ بازی راحت تری داشتیم و این 3 امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کرد. در بازی مقابل ایران نیز می خواستیم به پیروزی رسیده و به عنوان صدرنشین صعود کنیم چرا که می خواستیم با لبنان بازی کنیم.

سرمربی افغانستان در رابطه با دیدار تیمش مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات گفت: تیم تایلند تیم خوب و قدرتمندی است ولی امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشته و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیمش برای موفقیت در مرحله بعدی به چه تغییراتی احتیاج دارد، گفت: در بازی با ایران کوشش زیادی کردیم اما باید از اشتباهات مقابل این تیم درس بگیریم و از فرصت هایمان بیشترین استفاده را ببریم. امیدوارم بازیکنان ما مقابل تایلند عملکرد خوبی داشته باشند تا با انجام خواسته هایمان، بتوانیم تیم حریف را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم های افغانستان و تایلند در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 17 فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می روند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 316

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: ایران و افغانستان شانس های قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: ایران و افغانستان شانس های قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید