صورت فلکی گمشده وارد بازار نشر شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران (پانا) - رمان نوجوان صورت فلکی گمشده نوشته سمیه سیدیان توسط نشر موج منتشر و راهی بازار کتاب شد.

صورت فلکی گمشده وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، سیدیان در این رمان به دختری با نام تیارا پرداخته که با توهم هایی روبه رو می شود و در کابوس هایش صدای جیغ دخترانی را می شنود که در شعله های آتش گیر افتاده اند.

این نویسنده درباره داستان کتاب جدید خود گفت: تیارا بعد از چند جلسه هیپنوتیزم و شنیدن حرف های پدر و مادرش متوجه می شود که فرزند واقعی آنها نیست و پدرش طی یک طرح باستان شناسی در خرم آبادِ لرستان تیارا را در یکی از برج های فلک الافلاک پیدا کرده است.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان افزود: پشت افسانه قلعه فلک الافلاک که به سپهر سپهران معروف است، افسانه ای خطرناک و ترسناک پنهان شده است؛ افسانه ای که در آسمان نهم میان هورمزد و زُروان خدای نور و تاریکی اتفاق افتاده و صورت های فلکی هم درگیر این مبارزه شده اند .

صورت فلکی گمشده سومین رمان نوجوان سمیه سیدیان است که در 170 صفحه با قیمت 45 هزار تومان توسط نشر موج راهی بازار کتاب شده است.

سیدیان پیش از این کتاب های تصویری چون دندانی که لق نمی شد از نشر دندانه، قالی شویی در رود تشنه برگزیده جشنواره آب کاشان، جشن تولدی برای گاو از مجموعه کتاب های شادونه ترجمه در نشر هیرمند، رمان نوجوان الهه خاموش معبد از نشر علمی فرهنگی و افسانه جزیره کبودان از نشر صاد را در کارنامه خود داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1671

به "صورت فلکی گمشده وارد بازار نشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورت فلکی گمشده وارد بازار نشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید