صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی آباد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، حکم متهمانی که اقدام به ضرب و شتم در پمپ بنزین علی آباد شهر اردبیل نموده بودند، صادر شد.

صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی آباد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی آباد، گفت: اواخر تیر 99 چند نفر از اراذل و اوباش اقدام به حمله به پمپ بنزین علی آباد نموده بودند که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال و بلافاصله متواری شده بودند.

ناصر عتباتی اضافه کرد: با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل، اکیپ ویژه ای نسبت به پیگیری، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد و درنهایت متهمین متواری، شناسایی و دستگیر شدند.

  • حمله اوباش به یک پمپ بنزین در اردبیل

وی ادامه داد: رسیدگی به اتهام پنج نفر از متهمین اصلی در دادسرا و دادگاه کیفری 2 به صورت فوق العاده انجام گرفت و متهمان به مجازات قانونی اعمال خود محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اعلام کرد: سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب استان بود، به تحمل 3/5 سال حبس و دو فقره 74 ضربه شلاق و دو سال تبعید به مناطق دور افتاده و بد آب و هوا محکوم شد.

عتباتی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است، گفت: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با هرگونه اقدام و تحرک که موجب به هم خوردن نظم و امنیت گردد، خارج از نوبت و به صورت فوق العاده رسیدگی می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1397

به "صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید