شیائومی می میکس 4 با 12 گیگابایت رم در وب سایت TENNA دیده شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، با توجه به خبرهایی که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد شیائومی میخواهد به زودی از گوشی می میکس 4 رونمایی کند. محصولی که به تازگی با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در وب سایت TENNA دیده شد.

شیائومی می میکس 4 با 12 گیگابایت رم در وب سایت TENNA دیده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گوشی های سری می میکس همواره از لحاظ طراحی و نوآوری در این زمینه در بین گوشی های شیائومی زبان زد بودند و فوق العاده زیبا و مجذوب کننده طراحی می شدند. شیائومی حتی گوشی تاشوی خود را هم با نام می میکس فولد روانه بازار کرد تا بدین ترتیب رسما تمام گوشی هایی که با نوآوری در طراحی فراوری می شوند، با این نام از سایر محصولات شیائومی متمایز شوند.

شیائومی می میکس 4 اما قرار است نوترین گوشی از سری می میکس باشد که طبق شایعات و خبرهای مختلف انتظار داریم به زودی رونمایی گردد. به همین دلیل، امروز شاهد حضور این محصول با شماره مدل 2106118C در وب سایت TENNA بودیم؛ همان شماره مدلی که پیش تر محصولی منتسب به می میکس 4 با آن در فهرست 3C دیده شد.

با توجه به فهرست TENNA، می میکس 4 به احتمال بسیار زیاد با 8/12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. بعلاوه با توجه به فهرست منتشر شده، می بینیم که این گوشی از دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G هم بهره می برد.

با توجه به شایعات و خبرهای گذشته، قرار بود این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 و شارژر 120 واتی مجهز گردد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم می میکس 4 یک پرچم دار بسیار قدرتمند و در عین حال زیبا و مجذوب کننده باشد. نسل های نخست گوشی های سری می میکس با این هدف به بازار آمده اند که حواشی دور نمایشگر را تا جای امکان کاهش دهند. می میکس 4 هم ظاهرا برای رسیدن به این هدف، از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد و حواشی اطراف این نمایشگر هم به کمترین مقدار رسیده است.

بنابراین از مجذوب کننده ترین قابلیت هایی که این گوشی دارد می توان به دوربین سلفی زیر نمایشگر و MIUI 13 اشاره نمود که قرار است با کلی تغییرات و قابلیت های نو به نسبت نسل گذشته طراحی گردد. در رابطه با قیمت، تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی هیچ خبر خاصی منتشر نشده و فقط به عبارت به زودی اشاره شده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه خبرهایی طی این چند روز آینده درباره می میکس 4 منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1922

به "شیائومی می میکس 4 با 12 گیگابایت رم در وب سایت TENNA دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می میکس 4 با 12 گیگابایت رم در وب سایت TENNA دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید