سمپدوریا 1-2 میلان، ادامه فرایند برد های روسونری در سری آ

به گزارش تور ایتالیا ارزان، میلان در دیداری خارج از خانه پیروز شد با نتیجه 2-1 سمپدوریا را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.

سمپدوریا 1-2 میلان، ادامه فرایند برد های روسونری در سری آ

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، شاگردان استفانو پیولی که در سه بازی قبلی شان در سری آ، دو پیروزی و یک تساوی داشتند، امشب هم پیروز شدند در خانه سمپدوریا به پیروزی برسند و فاصله شان با اینتر، تیم دوم جدول، را به 5 امتیاز افزایش بدهند.

نیمه اول این ملاقات با تساوی بدون گل رو به خاتمه بود که میلانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه سمپدوریا بود که توپ با ضربه سر تئو هرناندز به دست یانکتو برخورد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. فرانک کسیه پشت ضربه نهاده شد و با یک شوت محکم، حساب کار را 1-0 کرد.

میلانی ها در ابتدای نیمه دوم یک موقعیت بسیار خوب برای زدن گل دوم داشتند اما ضربه تونالی به تیر دروازه برخورد کرد.

کوشش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل دوم انتها در دقیقه 77 نتیجه داد. روی یک حرکت تیمی عالی و پاس رو به عقب آنته ربیچ بود که سامو کاستیه خو با یک ضربه دقیق و حساب شده اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در دقیقه 80، خود ربیچ می توانست حساب کار را 3-0 کند اما او که روی پاس کالابریا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون فرستاد.

در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 82 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال از سمت چپ بود که ضربه سر اکدال، علی رغم کوشش دوناروما، از خط دروازه میلان عبور کرد و اختلاف به حداقل رسید.

در دقایق خاتمهی هر دو تیم کوشش زیادی کردند تا به گل های بعدی برسند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با فزونی 2-1 میلان به خاتمه رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1521

به "سمپدوریا 1-2 میلان، ادامه فرایند برد های روسونری در سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپدوریا 1-2 میلان، ادامه فرایند برد های روسونری در سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید