سفر نمایشی بن سلمان به جبهه جنوبی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بر اساس اطلاعات قرار است محمد بن سلمان در راستای پاسخ به اتهامات وارده در زمینه کوتاهی ارتش عربستان در جبهه جنوبی٬ طی یک سفر نمایشی به این منطقه برود.

سفر نمایشی بن سلمان به جبهه جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجتهد٬ کاربر معروف در صفحه توییتری خود افشاگری کرد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان قصد دارد تا در تلاش برای پاسخ به اتهامات وارده بر وی در زمینه کوتاهی ارتش در جبهه جنوبی٬ به این منطقه سفر کند.

مجتهد شرح داد که سفر بن سلمان به مرز جنوبی کاملا نمایشی است؛ زیرا وی در خطوط پشتی و بسیار دور از این جبهه فرود خواهد آمد، اما با مشاوره سعود القحطانی مشاور سابق خود٬ برخی حرکات و صدا ها را به گونه ای به نمایش خواهد گذاشت که نشان دهد در خطوط جلو است و تصویر او در قلب جنگ دیده گردد.

این کاربر معروف همچنین گفت نظامیان سعودی در خطوط پشتی که به دلیل شرایط مرزداری در خستگی به سر می برند مشغول آماده سازی برای سفر بن سلمان هستند و همین امر موجب خشم عمومی در میان آن ها شده است. مجتهد ادامه داد که به ویژه این حالت پس از حوادث نجران و بقیق٬ در میان آن ها شدیدتر شده است. طبق گفته های مجتهد٬ نظامیان سعودی به دلیل اوضاع وخامت بار در حمایت های لجستیکی و شرایط خانواده ها و حقوقشان و نیز پس از اینکه دریافته اند جنگ یمن یک جنگ کاملا پوچ بوده و نه دفاع از کشور٬ روحیه خود را از دست داده اند.

وی در ادامه شرح داد که علت تاخیر در این سفر٬ تردید و سرگردانی بن سلمان و ترس او از سقوط موشک انصارالله بر سرش و نیز نگرانیش از نفوذ نیرو های یمنی به داخل نیرو های اطلاعاتی عربستان و امکان شناسایی این منطقه توسط انصارالله و آگاهی آن به زمان رسیدن ولیعهد سعودی به آنجا است.

مجتهد در پایان تاکید کرد که این سفر هرچقدر به تاخیر بیفتد٬ موجب خشم بیشتر نیرو های سعودی شده و اگر به طور کلی لغو گردد؛ آن ها با خود می گویند که این همه مدت روی پای خود ایستادیم و درنهایت چیزی هم حاصل نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 543

به "سفر نمایشی بن سلمان به جبهه جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نمایشی بن سلمان به جبهه جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید