سفر به نیویورک ، کارهایی که در 24 ساعت باید در این شهر انجام دهید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شهر نیویورک که با عنوان سیب بزرگ Big Apple نیز خوانده می گردد، شهری است که در آن رویاها به حقیقت تبدیل می شوند، مردم برای خوشگذرانی و تجارت از سرتاسر جهان به آن سفر می کنند و یک فضای بسیار پر جوش و خروش و درخشان خلق می کنند. شما به آسانی می توانید یک هفته از زمان خود را در نیویورک صرف کنید، چرا که آنقدر نقاط دیدنی برای بازدید و فعالیت های جالب برای انجام وجود دارند که تمامی آن ها را قادر نخواهید بود در یک هفته تجربه کنید. شهری مانند نیویورک برای هر نوع گردشگری می تواند ترسناک و غیر قابل پیش بینی باشد؛ چه تازه کار باشید و چه باتجربه، تنها سفر کنید یا همراه دوستانتان به سفر مشغول باشید. اما اگر آنقدر زمان یا پول ندارید که صرف کند و کاو و گشت و گذار در بین جاهای دیدنی نیویورک کنید و قصد دارید تنها به میزان یک روز برای آن وقت بگذارید، این مطلب را بخوانید و به یاری آن با سفر به نیویورک خاطرات فراموش نشدنی خلق کنید. در این نوشتار، بعضی از جاذبه های گردشگری نیویورک را که می توانید در 24 ساعت ببینید، برایتان بر می شماریم.

سفر به نیویورک ، کارهایی که در 24 ساعت باید در این شهر انجام دهید

آغاز سفر به نیویورک

صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، بنابراین بهتر بوده که به میزان اهمیتش آن را تحویل بگیرید. اگر دلتان می خواهد در سفر به نیویورک مانند یک نیویورکی اصیل رفتار کنید، یک شیرینی بیگل با پنیر خامه ای خریداری کنید و البته یک قهوه آمریکانوی کلاسیک. در هر فروشگاه می توانید بیگل خریداری کنید، اما بهتر است فروشگاهی پیدا کنید که این شیرینی ها را در سرتاسر روز به طور تازه فراوری می نماید و به فروش می رساند. اگر این کار را به درستی و با دقت انجام دهید و یک صبحانه نیویورکی نوش جان کنید، تا چندین ساعت بعد در آن روز احتیاج به خوردن چیزی نخواهید داشت.

مجسمه آزادی

یکی از مهمترین جاذبه های شهر نیویورک که هرگز نباید بازدید از آن را در سفر به نیویورک از دست بدهید، مجسمه آزادی Statue of Liberty است که در کنار سنترال پارک Central Park یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری نیویورک به شمار می رود. از ترمینال بتری پارک سوار قایق شوید، خودتان را به جزیره برسانید و به بالای این مجسمه بروید تا چشم میزانای فوق العاده و پانورامایی شهر را تماشا کنید. توصیه ما این است که برای داشتن یک تجربه عالی، در بازدید از این مجسمه از تورها بهره ببرید.

سنترال پارک

اگر می خواهید آرامش کامل را در میانه جاهای تماشای نیویورک تجربه کنید، به سنترال پارک Central Park بروید. چه یک هفته در نیویورک باشید و چه یک روز، این پارک یکی از نقاطی است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید. البته با توجه به موقعیت این پارک که دقیقا در مرکز شهر نیویورک و میان آسمان خراش های این شهر جای گرفته، امکان ندارد بتوانید از بازدید از آن صرف نظر کنید. اگر بدانید که ورود به این پارک کاملا رایگان است و فعالیت های مفرح بسیار زیادی در آن برای انجام دادن وجود دارند و آن ها نیز همگی رایگان هستند، مسرور خواهید شد. اگر تنها 24 ساعت فرصت دارید، می توانید با انجام فعالیت هایی چون قایق سواری روی دریاچه، اسکیت روی یخ، ماهیگیری یا بازدید از باغ وحش بچه ها، بخش مهمی از روز خود را در این پارک بگذرانید، اما اگر می خواهید برترین استفاده را از این 24 ساعت داشته باشید، بهتر است یک الی دو ساعت از زمان خود را به این پارک اختصاص دهید و سپس به بازدید از دیگر جاذبه های گردشگری نیویورک بروید.

موقع استراحت است

وقتی در محیط اطراف سنترال پارک Central Park هستید، می توانید به مدیسون اسکوئر پارک Madison Square Park بروید و یک ناهار عالی نوش جان کنید. از این فرصت بهره ببرید تا بنشینید و به پاهای خود استراحت بدهید تا برای یک بعدازظهر پر جنب و جوش آماده شوید. بسته به بودجه شما، گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارند؛ از رستوران های شیک و مجلل تا غذاخوری های مقرون به صرفه، اما بهرحال، این پارک یک مکان آرام و پر آرامش است که می توانید یک ساعت از روز خود را به دور از شلوغی و سر و صدای شهر نیویورک بگذرانید. اگر هوادار ورزش هستید، می توانید تحقیق کنید که آیا یک رخداد ورزشی در حال اجرا است یا خیر و به تماشای آن بروید.

دهکده گرینویچ

سوار یکی از تاکسی های زرد رنگ مشهور نیویورک یا متروی این شهر بشوید و به بازدید از دهکده گرینویچ Greenwich Village که یکی از معروف ترین جاهای تماشای نیویورک هست، بروید. بازدید خود را از طاق میدان واشنگتن Washington Square Arch آغاز کنید و اگر به قهوه علاقه دارید، به کافه رجیو Caffe Reggio که خانه کاپوچینوی اوریجینال شهر نیویورک است، سری بزنید. بعد از این ایستگاه صرف قهوه، به قدم زدن ادامه بدهید تا خودتان را در میان بارها و کلوب های دهکده بیابید. در هر نقطه دهکده گرینویچ Greenwich Village که باشید، مطمئنا اوقات بسیار خوشی خواهید داشت.

قایق سواری روی رودخانه

قایق سواری روی رودخانه هادسن Hudson یک تجربه واقعا فوق العاده است. این یک تور رایگان یک ساعته بوده که شما را به تماشا افق شهر نیویورک، مجسمه آزادی Lady Liberty و جزیره الیس Ellis Island می برد و سپس شما را به نقطه اول باز می گرداند. سپس با یک قدم زدن ده دقیقه ای می توانید از منطقه مالی مشهور فایننشال دیستریکت Financial District و البته وال استریت Wall Street تماشا کنید.

ساختمان امپایر استیت

هیچ کس نمی تواند میزان های واقعی و ابهت شهر نیویورک را تجربه کند؛ مگر اینکه آن را از بالای ساختمان امپایر استیت Empire State تماشا نموده باشد. اگر به فیلم و سینما علاقمند هستید، حتما برایتان جالب خواهد بود که بدانید فیلم های متعددی در این ساختمان فیلمبرداری شده و شرکت های متعددی نیز در آن وجود دارند. بهتر است بدانید برای تماشای نیویورک از بالای این آسمان خراش احتیاج به خریدن بلیط دارید و تقاضا برای این بلیط بسیار زیاد است؛ پس حتما بلیط خود را پیشاپیش رزرو کنید. فرقی نمی نماید شهر را در طول تور قایق سواری خود یا از جزیره آزادی Liberty Island تماشا نموده باشید؛ هیچ چیز مانند تماشای آن از طبقه صد و دوم ساختمان امپایر استیت Empire State که یکی از برترین جاهای تماشای نیویورک بوده، نیست.

برترین نقاط برای خرید

عصر نیویورکی خود را با چند ساعت خرید و فکر کردن در خصوص اهمیت و شکوه جاهای تماشای نیویورک بگذرانید. اینکه یکی از بزرگترین شهرهای دنیا، بهشتی برای علاقمندان به خرید باشد، کاملا بدیهی به نظر می رسد، اما همانطور که حتما خودتان هم حدس می زنید، خرید کردن در این شهر اصلا مقرون به صرفه نیست. البته فروشگاه ها و مراکز خریدی وجود دارند که انواع بودجه ها را پوشش دهند، اما می بایست مراقب باشید که در خرید کردن غرق نشوید. محله سوهو SoHo و فروشگاه زنجیره ای بلومینگدیلز Bloomingdales از جمله نقاطی هستند که می توانید لباس های رویایی برای خرید پیدا کنید و یا حتی یک یا دو سلبریتی را از نزدیک ببینید.

برادوی

شهر نیویورک علاوه بر نقاط تماشای که دارد و فعالیت های جالبی که به گردشگران ارائه می نماید، بخاطر محصولات برادوی Broadway نیز مشهور است. در این منطقه از نیویورک 41 سالن تئاتر وجود دارند که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید و به تماشای یک نمایش عالی بروید. مسلما می توانید یکی را که هم به سلیقه و هم به بودجه شما نزدیک باشد پیدا کنید. اگر دلتان نمی خواهد بیشتر از این روز خود از سفر به نیویورک را به راه رفتن بگذرانید، می توانید در منطقه برادوی Broadway و اطراف میدان تایمز Times Square بمانید و مطمئن باشید که از گذراندن وقت خود راضی خواهید بود.

میدان تایمز

میدان تایمز Times Square برای همه مجذوب کننده است و از این لحاظ می توان آن را چیزی شبیه به سایر بخش های نیویورک دانست. چه به ورزش علاقمند باشید، چه به تئاتر، غذا یا اگر تنها به نزدیک بودن به جمعیت زیاد علاقمند هستید، میدان تایمز Times Square جایی است که می بایست حتما به بازدید از آن بروید. موزه مادام توسو در این میدان قرار گرفته است. اگر هم خیلی حوصله ندارید و احساس تنبلی می کنید، می توانید یک بلیط اتوبوس خریداری کنید و در این میدان و سایر جاذبه های گردشگری نیویورک به گشت و گذار مشغول شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2390

به "سفر به نیویورک ، کارهایی که در 24 ساعت باید در این شهر انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به نیویورک ، کارهایی که در 24 ساعت باید در این شهر انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید