زرینچه: استقلال بدون دیاباته هم می تواند در دربی نتیجه بگیرد، این تیم بوی قهرمانی می دهد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که با نتایج اخیر، این تیم می تواند در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابد و در آسیا هم پیروز باشد.

زرینچه: استقلال بدون دیاباته هم می تواند در دربی نتیجه بگیرد، این تیم بوی قهرمانی می دهد

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای ملاقات روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، گفت: خیلی ها انتظار نداشتند با تغییر و تحولاتی که در استقلال صورت گرفت، تیم نتایج درخشانی بگیرد. کسانی که فوتبال را می فهمند، به خوبی آگاهی دارند که یک تیم برای هماهنگی با کادر فنی جدید، احتیاج به زمان دارد، اما خدا را شکر همه چیز به خوبی برای استقلال رقم خورد. استقلال بوی قهرمانی می دهد و اگر کادر فنی دقیق عمل کند و آمادگی بازیکنان حفظ گردد این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به دربی 91 اظهار داشت: دربی سه امتیاز بیشتر ندارد، اما چون پرسپولیس رقیب سنتی استقلال است، نتیجه بازی برای طرفداران اهمیت زیادی دارد. استقلال با فزونی مقابل پرسپولیس می تواند امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر و حتی موفقیت در آسیا باشد.

زرینچه در مورد غیبت شیخ دیاباته مهاجم تأثیرگذار آبی پوشان در دربی گفت: استقلال بدون دیاباته کمبودی ندارد و می تواند در دربی نتیجه بگیرد.

وی درباره جدایی اش از استقلال توضیح داد: قسمت ما این بود، اما طرفدار استقلال و جزیی از تاریخ این باشگاه هستم. دلم با این تیم است و از نتایج اخیر استقلال خوشحالم. امیدوارم به همین شکل از کادر فنی فعلی حمایت گردد. لیاقت استقلال قهرمانی است و حتی مدعی جدی کسب قهرمانی آسیا به شمار می رود. سال جاری بازیکنانی در استقلال حضور دارند که برای شان فرقی نمی کند چه کسی در کادر فنی باشد، آنها با غیرت و با استعداد و علاقه مند به استقلال هستند. این بچه ها استقلال را خیلی دوست دارند و می خواهند با پیراهن این تیم به افتخارات بزرگی دست پیدا نمایند. رسیدن به افتخارات بزرگ با این بازیکنان دست نیافتنی نیست. امیدوارم پرداختی ها در باشگاه به موقع باشد تا بازیکنان دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 944

به "زرینچه: استقلال بدون دیاباته هم می تواند در دربی نتیجه بگیرد، این تیم بوی قهرمانی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: استقلال بدون دیاباته هم می تواند در دربی نتیجه بگیرد، این تیم بوی قهرمانی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید