خبرنگاران کنعانی زادگان: با شوت پورقاز به سمت کادر فنی ما تنش شروع شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم پرسپولیس گفت: شما دیدید که وقتی سوت خاتمه بازی سپاهان و پرسپولیس زده شد عزت پورقاز توپ را به سمت کادر فنی ما شوت زد و تنش از همانجا شروع شد.

خبرنگاران کنعانی زادگان: با شوت پورقاز به سمت کادر فنی ما تنش شروع شد

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا در مرکز تیم های ملی گفت: واکسن را زدیم و خدا را شکر الان با وضعیتی که در کشورمان وجود دارد در اولویت قرار گرفتیم. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر برای همه مردم کشورمان رخ دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: در مورد جزئیات واکسن تزریقی اطلاع دقیقی ندارم. فکر می کنم حدود 15 روز دیگر باید دوز دوم را تزریق کنیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و با رعایت فاصله اجتماعی واکسن زده شد. بازیکنان سپاهان، تراکتور، استقلال و سایپا هم بودند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی های پیش روی تیم ملی در دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 گفت: 100 درصد کار سختی داریم. باید همه تمرکزمان را بگذاریم تا در همه مسابقات به فزونی برسیم. این قول را می دهیم تا با تمام توان برای فزونی در هر چهار مسابقه به میدان برویم.

وی درباره علت درگیری های آخر بازی سپاهان و پرسپولیس بیان داشت: شما دیدید که وقتی سوت پایان زده شد عزت پورقاز توپ را به سمت کادر فنی ما شوت زد. تنش از همانجا شروع شد.

کنعانی زادگان در پایان راجع به شهرآورد پایتخت گفت: هر دو تیم خوب هستند و برای کسب سه امتیاز می جنگند. ما هم میلیون ها هوادار داریم و سعی و تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را به ارمغان بیاوریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1815

به "خبرنگاران کنعانی زادگان: با شوت پورقاز به سمت کادر فنی ما تنش شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنعانی زادگان: با شوت پورقاز به سمت کادر فنی ما تنش شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید