نمره 20 مهدی قایدی در سال 99! خبرنگاران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، باشوی کوچک در سال گذشته 8 پاس گل نیز داد. او در لیگ برتر برابر تیم های پیکان، شاهین، تراکتور یک پاس گل و برابر مس و ماشین سازی 2 پاس گل داد.

نمره 20 مهدی قایدی در سال 99! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قایدی در سال 99 پیروز شد 9 گل به ثمر برساند. 5 گل او در رقابت های لیگ برتر و به تیم های شاهین، گل گهر، آلومینیوم، پرسپولیس و تراکتور زده شدند. او در جام حذفی نیز دروازه پیروزی و تراکتور را باز کرد. قایدی در لیگ قهرمانان آسیا نیز یک گل به الاهلی زد و در ملاقات محبت آمیز ایران مقابل بوسنی در دقایق کوتاهی که به زمین آمد، دروازه این تیم را باز کرد.

باشوی کوچک در سال گذشته 8 پاس گل نیز داد. او در لیگ برتر برابر تیم های پیکان، شاهین، تراکتور یک پاس گل و برابر مس و ماشین سازی 2 پاس گل داد. قایدی در لیگ قهرمانان آسیا نیز در برابر الاهلی پایه گذار گل علی کریمی بود تا بدین صورت او 8 پاس گل نیز در سال 99 داده باشد.

مهاجم جوان استقلال همچنین پیروز شد سه بار برای استقلال پنالتی بگیرد. او در برابر تیم های پدیده، سپاهان و نساجی پیروز به دریافت ضربه پنالتی شد که هر سه ضربه نیز وارد دروازه شدند تا او بدین صورت در سال گذشته بر روی 20 گل استقلال و تیم ملی ایران، نقش مستقیمی ایفا نموده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1754

به "نمره 20 مهدی قایدی در سال 99! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره 20 مهدی قایدی در سال 99! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید