روابط محبت آمیز بی ام و و مرسدس بنز در کنار رقابت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دوستی مرسدس بنز و ب ام و در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته و تصاویر و فیلم های فراوانی درباره آن منتشر شده است.

روابط محبت آمیز بی ام و و مرسدس بنز در کنار رقابت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، مرسدس بنز و ب ام و رقابت دیرینه ای با هم داشته و همیشه سعی نموده اند به شیوه های گوناگون یکدیگر را به چالش بکشند. اما در کنار رقابت، این دو برند پرطرفدار آلمانی روابط بسیار محبت آمیز ای نیز با همدیگر دارند و این امر را بارها به روش های مختلف نشان داده اند.

در تازه ترین مورد این چنینی، مرسدس بنز و ب ام و به کمپینی مشترک پیوسته اند. این کمپین با هم می مانیم نامگذاری شده و در آن دو برند محبوب، به تبلیغ جدیدترین شاسی بلند برقی طرف مقابل پرداخته و آن را در معرض دید عموم قرار داده اند. هدف از این کار آگاهی بخشی، حمایت از هم بستگی، تعهد محلی و پایداری در شهر مونیخ اعلام شده است.

برای هیجدهمین سال متوالی، مرسدس بنز شعبه مونیخ خود را به یک سالنامه غول پیکر تبدیل نموده تا بعضی از آخرین محصولات خود را در آن به نمایش بگذارد. جالب اینکه در پشت خانه دهم از این سالنامه، کراس اوور جنجالی ب ام و iX در کنار دیگر مدل های مرسدس بنز قرار گرفته است. در عوض ب ام و هم در نمایشگاه و موزه ولت (Welt) کراس اوور مرسدس بنز EQC 400 را به نمایش گذاشته است.

آقای Helmut Käs مدیر موزه ب ام و ولت در این رابطه گفته:

در شرایط کنونی هم بستگی، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ما خوشحالیم که ب ام و iX جایی در سالنامه شعبه مونیخ مرسدس بنز پیدا نموده است، از این رو ما از مرسدس بنز EQC 400 به عنوان یک مهمان در ب ام و ولت به گرمی استقبال می کنیم.

مثل دیگر موارد قبلی، این بار نیز دوستی مرسدس بنز و ب ام و در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته و تصاویر و فیلم های فراوانی درباره آن منتشر شده است.

بد نیست اشاره کنیم هنگام بازنشستگی مدیرعامل پیشین دایملر یعنی دیتر زچه و همچنین معرفی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، ب ام و با انتشار ویدیوهایی احساسی، ارادت و محبت خود را به مرسدس بنز نشان داده بود!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1556

به "روابط محبت آمیز بی ام و و مرسدس بنز در کنار رقابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط محبت آمیز بی ام و و مرسدس بنز در کنار رقابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید