رئیس فدراسیون کبدی: خیز بلند کبدی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس فدراسیون کبدی از خیز بلند کبدی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی اطلاع داد و گفت: هند از حضور ایران احساس خطر می نماید.

رئیس فدراسیون کبدی: خیز بلند کبدی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، محمدرضا مقصودلو شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون کبدی با برنامه های خود خیز بلندی را برای مسابقات جاکارتای اندونزی برداشته است.

وی با اشاره به توان بالای ورزشکاران و مربیان در رشته کبدی ابراز کرد: سال جاری برای نخستین بار شش نفر از ورزشکاران تیم ملی در کشور هندوستان حضور یافتند که امیدواریم بتوانیم از تجربیات آنها برای کسب مقام در مسابقات جاکارتای اندونزی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی اعلام کرد: از ره آورد مسابقات جهانی سال آینده، مسابقات قهرمانی آسیا در چین و بازیهای جوانان آسیا به میزبانی ایران، برای کسب بهترین نتیجه در جاکارتا استفاده می گردد.

وی توضیح داد: مسابقات جوانان آسیا 25 تا 30 فرودین ماه در ارومیه برگزار می گردد که از جوانان زنجانی دعوت می گردد تا از نزدیک شاهد رقابتها باشند و تجربه کسب نمایند.

مقصودلو مالزی، سریلانکا و پاکستان را از مهمترین حریفان ایران مطرح نمود و گفت: هندوستان حریف قدری است که از حضور ایران در رقابتها احساس خطر نموده است.

وی با اشاره به مشکل اقتصادی تیمها برای حضور در بازی های لیگ اعلام کرد: مسائل اقتصادی تیمهای بانوان و آقایان زنجان را رفع می کنیم تا بتوانند در لیگ دسته یک شرکت نمایند.

رئیس فدراسیون کبدی آخرین شمار بیمه شدگان را 5 هزار و 853 نفر برشمرد و اضافه نمود: تغییراتی در بیمه ورزشکاران ایجاد شده که بر اساس آن ورزشکاران می توانند از این بیمه در سالهای آینده نیز استفاده نمایند که به این ترتیب انگیزه آنها برای تحت پوشش بیمه قرار دریافت افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه ورزش کبدی در استان زنجان صندلی خوبی ندارد، ابراز کرد: امیدواریم با هیئت کبدی جدید و حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم ورزشکاران بیشتری از زنجان در تیم ملی جذب کنیم.

مقصودلو با اشاره به فعالیت 19 خانه کبدی در کشور اعلام کرد: روز دوشنبه آموزشگاه این ورزش در گرگان افتتاح می گردد.

وی فعالیت بانوان در لیگ دسته یک را رضایت بخش مطرح نمود و گفت: باید بانوان برای حضور در تیم ملی بزرگسالان و جوانان حمایت شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 452

به "رئیس فدراسیون کبدی: خیز بلند کبدی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون کبدی: خیز بلند کبدی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید