دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز افتتاح شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، با حضور معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز با هدف بهبود ارائه خدمات خاص به دانشجویان غیرایرانی افتتاح شد.

دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز افتتاح شد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، با حضور علاءالدین بروجردی معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز با هدف بهبود ارائه خدمات خاص به دانشجویان غیرایرانی افتتاح شد.

علاءالدین بروجردی در آیین افتتاح و شروع به کار دفتر امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز، گفت: برای سهولت دسترسی و تسریع امور مختلف دانشجویان غیر ایرانی مشغول به تحصیل در واحد های دانشگاهی، طی بخشنامه ای از واحد ها خواسته شده تا اقدام به راه اندازی دفاتر میز خدمت برای این دسته از دانشجویان نمایند.

بروجردی هدف از تاسیس این دفاتر را بهبود خدمات رسانی در زمینه های کنسولی، آموزشی، پژوهشی و سایر زمینه های مرتبط با دانشجویان غیرایرانی برشمرد و اعلام کرد: از آنجا که در همه بخش های دانشگاه پرسنل دارای تسلط به زبان های عربی و انگلیسی برای پاسخگویی به دانشجویان غیر ایرانی وجود ندارد، ایجاد این میز خدمت که با حضور کارشناسان مسلط به امور موضوعی و نیز مسلط به زبان تشکیل می گردد، یاری بسیار بزرگی به دانشجویان خارجی حاضر در واحد های دانشگاهی خواهد نمود.

محمدرضا قائدی، رئیس دانشگاه آزاد استان فارس نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با ظرفیت های متععد و قابلیت های خاص در جذب دانشجویان غیر ایرانی می تواند به مرکزی الگو برای تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی بدل گردد.

او ابراز امیدواری کرد که همه اساتید، کارکنان و دست اندرکاران این واحد دانشگاهی حداکثر توان خود را به کار برند تا با توسعه رشته ها و افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی، افزایش توانمندی و معرفی قابلیت های این دانشگاه به جوامع بین المللی محقق گردد.

محمدجواد حبیب آگهی، مدیر امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز در این مراسم گفت: مرکز امور بین الملل واحد شیراز در فضایی به مساحت 200متر مربع راه اندازی شد که در این فضا علاوه بر دفاتر کارشناسان آموزشی، اقتصادی و کنسولی؛ محیط مناسبی برلی حضور دانشجویان غیر ایرانی برای پیگیری امور آموزشی ایشان فراهم شده است، بعلاوه فضای آموزشی اختصاصی برای استفاده استادان در تدریس ویژه برای دانشجویان خارجی پیش بینی شده است.

مدیر امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اضافه نمود: محیط بسیار مناسبی نیز برای اسکان دانشجویان غیر ایرانی مستقر در این دانشگاه در مجموعه رفاهی واحد شیراز واقع در شهر صدرا تجهیز شده و به برترین شکل آماده ارائه خدمات به این دانشجویان است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2073

به "دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر مرکز امور بین الملل دانشگاه آزاد شیراز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید