دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمان نردبان شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، جدیدترین قسمت از برنامه نردبان در مصاحبه با دبیر چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت جزئیات برگزاری این جشنواره را آنالیز نموده و به استقبال این رویداد سینمایی می رود.

دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمان نردبان شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بیست و یکمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی نردبان آدینه روی آنتن شبکه مستند می رود.

در این قسمت از نردبان، ویژه برنامه ای برای چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی آنتن می رود و محمد حمیدی مقدم دبیر این جشنواره جرئیات برگزاری این جشنواره را برای مخاطبان رسانه ملی تشریح خواهد نمود.

حمیدی مقدم در این ویژه برنامه و در مصاحبه با نردبان، به چالش های برگزاری این دوره از جشنواره که همزمان با پاندمی کرونا شده است اشاره و ناگفته هایی از برگزاری آنلاین جشنواره را اظهار داشت. وی همچنین درباره بلیط فروشی مردمی شرح داد و قیمت بلیت ها برای تماشای مستند ها را اظهار داشت. او با اشاره به کارگاه های این دوره از جشنواره که با حضور اساتید برجسته سینمای مستند ایران و دنیا برگزار می گردد، مهمان ویژه این دوره از جشنواره سینماحقیقت، پاتریشیو گوسمان، مستندساز شیلیایی را معرفی کرد و درباره غیررقابتی شدن بخش بین الملل شرحاتی داد.

علاوه بر این، نردبان در ویژه برنامه خود به مناسبت جشنواره سینماحقیقت، با تعدادی از مستندسازانی که به این دوره از جشنواره راه پیدا کردند صحبت نموده و درباره فیلمشان از آنان شرحاتی می گیرد.

همچنین در بخش دیگر برنامه، حامد شکیبانیا و امید بلاغتی مروری بر انتخاب مستند ها در این دوره از جشنواره و دوره های قبلی داشته و درباره چرایی مستند هایی که نتوانستند به جشنواره راه پیدا نمایند بحث و آنالیز خواهند داشت.

نردبان مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که کوشش می نماید به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه نمایندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم هایی متنوع آدینه ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می رود. این قسمت از نردبان در حال و هوایی نزدیک به جشنواره در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضبط شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1550

به "دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمان نردبان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمان نردبان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید