آشنایی با مراکز خرید چین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سفر به چین می تواند شما را با دنیای متفاوتی از جاذبه های دیدنی و تاریخی آشنا نمایند، در این کشور آنقدر همه جا جذاب است که می تواند حسابی شما را سرگرم کند اما نباید از خرید کردن دراین سرزمین زیبا غافل شوید. این شهر مراکز خرید بسیار مدرن و بزرگی دارد که هم محلی برای خرید هستند و هم با امکاناتی که دارند به محلی برای گردش و تفریح تبدیل شده اند، امروز می خواهیم شما را با تعدادی از آن ها آشنا کنیم پس با خبرنگاران همراه باشید

آشنایی با مراکز خرید چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مرکز خرید هونگ چیائو چین

اگر حالا که تا چین آمده اید می خواهید از مروارید های اصل این کشور برای خود زیورآلاتی زیبا تهیه کنید حتما به این مرکز خرید سر بزید چون این مرکز در دنیا به داشتن مروارید معروف است و مغازه های زیادی در آن به فروش مرواریدهای رنگارنگ اصل مشغول هستند، هر سال بیش از 1,500,000 نفر برای خرید مروارید به این پاساژ می آیند، مرواریدها در طبقه بالای این پاساژ هستند و در هر رنگ و سایزی که بخواهبد آن ها را برای شما آماده می نمایند، فقط چانه زنی یادتان نرود! چون در اینجا همه برای خرید مروارید چانه می زنند.

اما در این مرکز خرید 4 طبقه به جز مروارید وسایل و اجناس دیگر هم مثل کفش، لباس، ابریشم، غذاهای دریایی و وسایل دیجیتالی به فروش می رسد، در طبقه همکف یک سوپر مارکت مخصوص غذهاهای دریایی وجود دارد که بسیاری از هتل های پکن برای رستوران های خود از محصولات این سوپر مارکت استفاده می نمایند.

اگر به قسمت محصولات دیجیتالی این مرکز بروید آنقدر تنوع وسایل زیاد است و آنقدر برندها و کیفیت های مختلف دارند که اگر علاقه مند به آخرین تکنولوژی های روز باشید دیدن از این قسمت برای شما بسیار لذت بخش می گردد، فروشندگان آسیای غربی و آفریقایی از اینجا زیاد خرید می نمایند. از زمان های قدیم تا الان چین سمبل پارچه های ابریشمی بوده است و ابریشم هایی که در اینجا به فروش می رسند کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر اهل اجناس برند هستید ولی پول کافی برای خرید اصل آن ها ندارید به طبقه سوم این پاساژ بروید و در آنجا کیف و کفش فیک گوچی، پارادا، فندی و … را خریداری کنید. برای رسیدن به این مرکز می توانید از خط 5 مترو بهره ببرید و در ایستگاه تیانتان پیاده شوید، اگر از خروجی A به بیرون بیایید پاساژ را در سمت راست خود می بینید و با گذر از خیابان به آن می رسید.

مرکز خرید گرند گیت وی چین

مرکز خرید گرند گیت وی در برج بزرگی قرار گرفته است که این برج در سال 2005 ساخته شد و چهارمین برج دوقلوی بلند دنیا است این برج 252 متر ارتفاع و 52 طبقه دارند، این مرکز خرید در پایین این برج در کنار بزرگ ترین و شلوغ ترین ایستگاه مترو در منطقه زوجیاهوی شانگهای چین قرار گرفته است، نزدیکی این پاساژ به مترو باعث می گردد که رفت و آمد آسان و سریعی داشته باشید. این پاساژ از 7 طبقه تشکیل شده که 1 طبقه آن در زیر زمین است و 400 مغازه دارد که در آن ها می توانید اجناسی مثل وسایل ورزشی، وسایل دیجیتالی، محصولات آرایشی، کیف، کفش و وسایل منزل را پیدا کنید اگر از کسانی هستید که به دنبال وسایل برند و لوکس هستید هم می توانید برندهایی مثل هوگو باس، لانگ چامپ، کویچ، اسواروسکی، آرمانی و کلوین کلاین را در این پاساژ خریداری کنید. بعد از اینکه این پاساژ بزرگ را گشتید می توانید برای میل غذا دوباره به طبقه اول بیایید چون در این طبقه یک گذرگاه 168 متری وجود دارد که در هوای آزاد است و پر از رستوران های غربی و چینی، کافه، میوه فروشی، شیرینی فروشی و قهوه خانه است یک سوپر مارکت بزرگ هم دارد که کلیه نیازهای خرید شما را برآورده می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 431

به "آشنایی با مراکز خرید چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید