خروج هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر از باند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از خروج هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر از باند فرودگاه اطلاع داد و گفت: هیچ آسیبی به مسافران این پرواز وارد نشده است.

خروج هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر از باند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صبح امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر با سانحه روبرو شده و خبر آن در همه رسانه ها منتشر شد.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در شرح این حادثه به ایسنا اینگونه شرح داد: هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت 7:50 صبح امروز پس از فرود (لندینگ) در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می گردد اما هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است.

وی ادامه داد: این هواپیما از نوع بوئینگ MD و تعداد مسافران آن 135 نفر بوده است که همه آنها در سلامت کامل هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این که هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی توان ارائه کرد، ادامه داد: تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی هواپیمایی کاسپین به محل اعزام شده اند تا علت بروز این حادثه و خروج هواپیما از باند را آنالیز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 772

به "خروج هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر از باند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج هواپیمای مسافری تهران - ماهشهر از باند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید