خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری می گردد.

خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری می گردد

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی توریستی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن حداقل زیرساختها و اهمیت ویژه حوزه توریستی اظهار کرد: با توجه به مستعد بودن خراسان شمالی در حوزه توریستی، برگزاری همایش ملی علاوه بر معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای این حوزه، در جذب و ماندگاری توریست و افزایش درآمدها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی میزبانی خراسان شمالی برای همایش ملی توریستی را برترین فرصت در مسیر توسعه توریستی مطرح نمود و اضافه کرد: برای معرفی پتانسیلهای استان در حوزه توریستی همسو بودن و تعامل تمام دستگاه های اجرایی استان ضرورت دارد.

حسین نژاد شناخت وضع موجود و احصاء نیازمندی های حوزه زیرساختها در بخشهای مختلف را از عوامل مهم در برگزاری همایش ملی توریستی دانست و ادامه داد: در قالب یک برنامه ریزی مدون این زیرساختها باید آماده گردد.

وی تکیه بر خلاقیتها را مهمترین رکن برای برگزاری بهتر این همایش بیان و اظهار کرد: در بعضی مواقع باید از روال عادی خارج شده و با تکیه بر خلاقیت ها برترینها را رقم زد.

استاندار خراسان شمالی حضور استان در نمایشگاه های مختلف و نمایش توانمندی های صادراتی و کسب رتبه ششم در ماندگاری مسافران را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: تغییر این رویکردها در جهت توسعه توریستی می تواند توسعه و تحول استان را نیز رقم بزند.

وی احصا بایدها و نبایدها برای برگزاری همایش ملی توریستی را مورد توجه قرار داد و گفت: با احصا این بایدها و نبایدها و عمل به آنها میتوان بیشترین بهره وری در شناخت استان را رقم زد.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی خراسان شمالی نیز در این جلسه برگزاری همایش ملی توریستی را موجب توسعه این حوزه دانست و گفت: این همایش می تواند چرخه اقتصاد استان را تحت الشعاع قرار دهد و منجر به توسعه توریستی گردد.

علی مستوفیان بر ضرورت تعامل بخش خصوصی و دولتی با هدف توسعه توریستی استان تاکید نمود.

وی 4 موضوع مهم در توسعه توریستی را جاذبه ها، تسهیلات، دسترسی و خدمات اضافی و رفاهی مطرح نمود و گفت: توریستی می تواند پیشران حوزه خدمات نیز باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2435

به "خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید