خبرنگاران رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده را تسلیت گفت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم زهرا کارکو مادر گرامی شهیدان معزز عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده و جانباز گرانقدر محمدرضا کارکوب زاده را تسلیت گفت.

خبرنگاران رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت خبرنگاران از ایثار، سعید اوحدی در پیغام خود خطاب به خانواده شهیدان گرانقدر کارکوب زاده آورده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در جهت پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

وی گفت: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم زهرا کارکو مادر گرامی شهیدان معزز عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده و جانباز گرانقدر محمدرضا کارکوب زاده را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

بانو زهرا کارکو مادر شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده و جانباز دوران دفاع مقدس محمدرضا کارکوب زاده و همسر رزمنده پاسدار خداداد کارکوب زاده شب گذشته بعد از یک دوره بیماری و بستری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد. پیکر مطهر این بانوی ایثارگر به قم منتقل شد و در گلزار علی بن جعفر (ع) در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس آرام گرفت.

اوحدی اضافه نمود: بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا و جانباز معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت و جانبازی فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی پایدار استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم انگیز است.

وی ادامه داد: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

اوحدی گفت: این بانوی مومنه سالها از همسر بیمارش پرستاری کرد و خاتمه بعد از ملاقات با رهبر معظم انقلاب، پدر شهیدان کارکوب زاده در آبان ماه سال 1389 به رحمت ایزدی پیوست، مادر همچنان با صلابت در جهت شهدا به پاسداری از ارزش ها ادامه داد تا خاتمه شب گذشته بر اثر کهولت سن و بیماری، آسمانی شد.

خلیل کارکوب زاده در 26 آبان 1359 در خرمشهر به شهادت رسید، هفت ماه بعد از شهادت خلیل، برادر بزرگترش عبدالجلیل به شهادت رسید و 11ماه بعد منصور سومین شهید این خاندان ایثارگر شد. محمد رضا دیگر فرزند خانواده کارکوب زاده مدتی را در اسارت بعثی ها بود. وی از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1592

به "خبرنگاران رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید