سایه سنگین کرونا بر فضای اردوهای تیم ملی کشتی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، پس از صدور اطلاعیه ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری و محدودیت های خاص در روزهای آینده باید منتظر تغییرات در برنامه های تیم های ملی کشتی هم باشیم.

سایه سنگین کرونا بر فضای اردوهای تیم ملی کشتی

البته تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تنها برنامه ای که باید از چند روز آینده آغاز کنند، اردوهای آماده سازی است که شاید همین تجمع ورزشی بین کشتی گیران و مربیان و مسئولان اردوی تیم ملی هم با برخی محدودیت ها و حتی تعویق روبرو شود. نکته قابل تأمل اینکه کشتی گیران دعوت شده به اردوهای تیم ملی هر کدام از اقصی نقاط کشور به خانه کشتی می آیند و مدام در طول تمرینات، مجبور به کشتی دریافت و تماس فیزیکی و همچنین اسکان شبانه روزی در خانه کشتی هستند. بدیهی است همین موارد، درصد ابتلاء و گسترش بیماری بین اردونشینان را افزایش می دهد و ممکن است عدم توجه و نظارت کافی بر این موضوع به اتفاقات ناگواری ختم شود.

طبق برنامه آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار بود اردوی این تیم ها برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک به ترتیب طی روزهای 6 و 10 اسفندماه در خانه کشتی تهران برگزار شود. هر چند هنوز خبری از تغییر زمان اردوهای تیم ملی نیست، اما قرار است متولیان فدراسیون و مدیران تیم های ملی کشتی بزودی در این خصوص نشستی را برگزار کنند.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص به خبرنگاران گفت: فعلاً همه چیز طبق برنامه خواهد بود و تغییری در زمان برگزاری اردوها ایجاد نشده است. طبیعتاً هر تغییری در برنامه مدون آماده سازی تیم ملی منوط به برگزاری نشست ویژه کادر فنی و متولیان فدراسیون است که فعلاً چنین جلسه ای نداشتیم.

به گزارش خبرنگاران، طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی قرار است رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا در روزهای 8 تا 10 فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان برگزار شود. بر این اساس کشتی ایران هم به عنوان قدرت اول کشتی آسیا نگاه ویژه و برنامه فشرده ای برای آماده سازی و در نهایت کسب سهمیه های باقیمانده المپیک در این میدان سرنوشت ساز دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1007

به "سایه سنگین کرونا بر فضای اردوهای تیم ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه سنگین کرونا بر فضای اردوهای تیم ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید