خبرنگاران تقویت کلانتری هادر منطقه پرجمعیت کمالشهر ضروری است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کرج - خبرنگاران - نایب رییس شورای اسلامی شهرستان کرج از نیروی انتظامی استان البرز خواست نسبت به توسعه و تقویت کلانتری ها در شهر 200 هزار نفری کمالشهر اقدام شود.

خبرنگاران تقویت کلانتری هادر منطقه پرجمعیت کمالشهر ضروری است

علی صفری عصر دوشنبه در نشست رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور فرمانده انتظامی و رییس راهنمایی و رانندگی استان البرز برگزار گشت، افزود: منطقه پرجمعیت کمالشهر مسائل متعددی به لحاظ آسیب های اجتماعی و محدودیت امکانات و نیروی انسانی در بخش انتظامی دارد.

وی گفت : کمالشهر با 2 هزارو700 هکتار اراضی حریم شهری و رشد شتابان جمعیت نیازمند ارتقای امنیت بوده و باید در این زمینه نسبت به تقویت کلانتری منطقه اقدام شود.

صفری بیان داشت: از مجموع 45 مرکز ترک اعتیاد استان البرز 36 مرکز آنها در کمالشهر مستقر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پروانه های فعالیت این مراکز سه ساله است بنابراین باید 90 درصد آنها جمع آوری شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر با بیان اینکه این شهر به دلیل نزدیکی به 2 ندامتگاه مرکزی و قزلحصار جرم خیز محسوب می شود، افزود: در این زمینه آسیب های اجتماعی فراوانی متوجه کمالشهر کرج است.

فرج الله ایلیات عضو شورای اسلامی شهر کرج در این نشست خواستار ارتقای ضریب امنیتی در برخی پارک های کلانشهر کرج شد.

وی با اشاره به وجود افراد مزاحم در منطقه شهید ایرانی حصارک گفت : با وجود اختصاص 30 هکتار زمین به احداث پارک ، مراکز بهداشتی - درمانی، آموزشی و ورزشی در این محدوده ، وجود اراذل و اوباش و معتادان متجاهر مسائلی به وجود آورده است که انتظار می رود در این زمینه اقدام لازم به عمل آید.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در این نشست گفت که در صورت حمایت مسوولان استانی نسبت به جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1687

به "خبرنگاران تقویت کلانتری هادر منطقه پرجمعیت کمالشهر ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقویت کلانتری هادر منطقه پرجمعیت کمالشهر ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید