حمایت از بازماندگان از تحصیل توسط سازمان فنی و حرفه ای

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/خوزستان رئیس آموزش فنی و حرفه ای خرمشهر با اشاره به طرح توانمندسازی بازماندگان از تحصیل توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: این طرح به گونه ای است که همه مسائل بازماندگان را به صورت همزمان برطرف می نماید.

حمایت از بازماندگان از تحصیل توسط سازمان فنی و حرفه ای

خدیجه مطوری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات طرح توانمندسازی بازماندگان از تحصیل توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اظهار کرد: حمایت از بازماندگان از تحصیل در دو رده سنی بچه ها و نوجوانان انجام می گردد؛ بچه ها را با یاری کمیته امداد به صورت میدانی، شناسایی و به آموزش و پرورش نیز معرفی نموده ایم.

وی اضافه نمود: مرحله دوم، شناسایی نوجوانان بازمانده از تحصیل است که هنوز کاملا شناسایی نشده اند. با همکاری کمیته امداد، گروه هایی برای شناسایی بازماندگان از تحصیل تشکیل شده اند که به صورت میدانی شناسایی می نمایند. قرار است مرکز آموزش فنی و حرفه ای خرمشهر این گروه از بازماندگان را توانمندسازی کند، یعنی علاوه بر آموزش مهارت، به صورت عملی و در محیط کار نیز آموزش می بینند. البته همزمان با آموزش مهارت نیز دستمزد و مدرک دیپلم دریافت می نمایند.

رئیس آموزش فنی و حرفه ای خرمشهر با اشاره به جامع بودن این طرح، توضیح داد: طرح توانمندسازی بازماندگان از تحصیل به گونه ای است که همه مسائل بازماندگان را به صورت همزمان برطرف می نماید؛ به این ترتیب که به صورت همزمان تحصیل می نمایند، دستمزد دریافت می نمایند و توانمند می شوند. همچنین قرار است در این طرح دولت نیز حمایت نماینده باشد و ماهانه نیز در زمان تحصیل دانش آموز، مبلغی به سرپرست خانوار تعلق می گیرد.

مطوری در خاتمه گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی برای بازماندگان از تحصیل رده نوجوانان است. اما در حالت کلی از هر دو رده سنی حمایت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1796

به "حمایت از بازماندگان از تحصیل توسط سازمان فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بازماندگان از تحصیل توسط سازمان فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید