جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد به ریاست ولایتی برگزار گردید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نخستین جلسه حضوری اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید به ریاست ولایتی برگزار گردید.

جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد به ریاست ولایتی برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه حضوری اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید به ریاست علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه درخصوص فرایند اقدامات صورت گرفته در دوران شیوع کرونا، برگزاری آموزش های مجازی، فعالیت واحدها به صورت موثر در امور علمی و فناوری و همچنین حضور فعال بیمارستان های دانشگاه در سطح کشور برای مبارزه با کرونا گزارشی از سوی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

ولایتی رئیس هیات موسس و امناء هم با تاکید بر اهمیت حضور فعال دانشگاه در همه عرصه ها به خصوص در مبارزه با کرونا، از اقدامات صورت گرفته تقدیر کرد و خواهان توسعه فعالیت ها شد.

در ادامه جلسه، موضوعات مرتبط با حوزه های علمی، آموزشی، فرهنگی و مالی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

همچنین با توجه به گزارش های ارائه شده به ویژه مشکلاتی که اپیدمی و شیوع کرونا در فرایند اجرای امور آموزشی و پژوهشی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد نموده، مقرر شد با دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای همکاری و مساعدت در این خصوص هماهنگی لازم صورت پذیرد.

با توجه به ضرورت ادامه مباحث اساسی دانشگاه، جلسه فوق العاده در هفته بعد تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1209

به "جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد به ریاست ولایتی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد به ریاست ولایتی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید