جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، خواهان اقدام علیه تغییرات آب و هوایی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نخست وزیر کانادا در خاتمه اجلاس گفت بدیهی است که کانادا زبان قوی تر و مشتاق تری برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی به همراه سایر کشورها می خواست.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، خواهان اقدام علیه تغییرات آب و هوایی شد

وی در اظهارات خود اشاره نمود که 20 کشور ثروتمند در شناسایی هدف حفظ گرمایش زمین در 1.5 درجه سانتیگراد پیشرفت چشمگیری داشته اند. قدرت های بزرگ بعلاوه متعهد شده اند که استفاده از زغال سنگ و متان را به تدریج حذف نمایند.

دولت کانادا از سایر کشورها خواست از این روش پیروی نمایند. او دنیا را به این کار تشویق کرد. وی گفت: ما سرمایه گذاری خواهیم کرد، ما به دنیا یاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کانادا تعهدات خود در زمینه سرمایه گذاری های آب و هوایی دو برابر نموده است، اما باید بیشتر هم بکنیم و ما اینجا هستیم تا فردا و روزهای آینده در COP26 این موضوع را مطرح کنیم.

جاستین ترودو بیان کرد:بدیهی است که کانادا آماده همکاری با شرکای جی 20 خود در خصوص مسائل عمده ای است که دنیا ما با آن روبرو است. ما آنجا هستیم تا با هم همکاری کنیم و با هم بر چالش های بزرگ غلبه کنیم.

کانادا بر حمایت خود از کنوانسیون ملل متحد در خصوص تنوع زیستی با هدف حفاظت از 30 درصد محیط های خشکی و دریایی دنیا تا سال 2030 نیز تاکید نمود.

ژوئن گذشته، دولت ترودو اعلام نموده بود که میخواهد بودجه اختصاص داده شده به مبارزه با تغییرات آب و هوایی دنیا را تا پنج سال آینده از 2.65 میلیارد دلار به 5.3 میلیارد دلار بیشتر کند.

از نظر نخست وزیر کانادا تغییرات اقلیمی قابل انکار نیست و اقدامات اقلیمی را نمی توان به تعویق انداخت.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2057

به "جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، خواهان اقدام علیه تغییرات آب و هوایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، خواهان اقدام علیه تغییرات آب و هوایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید