تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: تمهیدات لازم برای اعزام تیم ملی بزرگسالان و جوانان ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند صورت گرفته است.

تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، سیدمحمد شروین اسبقیان شامگاه امروز در نخستین جشنواره استعدادیابی ورزش در اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای اعزام تیم ملی بزرگسالان و جوانان ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند صورت گرفته و تیم ملی برای اینکه در این مسابقات خوب ظاهر شود اردوهای خود را به طور منظم شروع نموده است.

وی توضیح داد: مسابقات آسیایی ژیمناستیک در رده بزرگسالان و جوانان اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار می شود و این مسابقات برای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه فدراسیون و کادر فنی ژیمناستیک برنامه ریزی منسجم و هدفمندی را تدارک دیده تا ورزشکاران ایرانی بتوانند پرچم کشورمان را در مسابقات آسیایی به اهتزاز درآورند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد: هم اکنون رشته ورزشی ژیمناستیک در رده های مختلف به ویژه در رده های پایه در کشور پیشرفت خوبی داشته است و احتیاج است در این زمینه سرمایه گذاری های بخش خصوصی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم ژیمناستیک کشور را به صندلی اصلی خود برسانیم.

اسبقیان از برنامه ریزی برای حضور تیم ملی ژیمناستیک در مسابقات آسیایی جاکارتا اطلاع داد و اضافه کرد: این مسابقات نیز در سال 97 برگزار می شود که برای این امر نیز از همین الان برنامه ریزی خوبی توسط فدراسیون صورت گرفته است.

وی گفت: اردوهای مختلفی برای تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان فراهم شده است و اسفندماه امسال تیم ملی ژیمناستیک اردوی خود را در تهران برگزار می نماید تا بتواند برای مسابقات آسیایی آمادگی یابد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: متاسفانه در رنکینگ FIG ژیمناستیک ایران صندلی خوبی ندارد که احتیاج است در این زمینه برنامه ریزی منسجمی انجام شود تا بتوانیم ورزش و به ویژه ژیمناستیک کشور را به صندلی اصلی خود برسانیم.

اسبقیان توضیح داد: برای اینکه تیم ملی ژیمناستیک بتواند به آمادگی کاملی برسد بازیهای محبت آمیز و تورنمنتهای بین المللی را مبنای کار قرار داده که این مسابقات به صورت منظم در زمانهای مقرر شده برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 626

به "تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید