تکمیل پروژه زمین های ساحلی کرمانشاه را در دستورکار داریم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان گفت: تکمیل پروژه نیمه کاره زمین های ساحلی دهکده المپیک یکی از اولویت های کنونی این اداره کل است.

تکمیل پروژه زمین های ساحلی کرمانشاه را در دستورکار داریم

به گزارش خبرنگاران، فرهمندسال افزون در نشستی خبری که امروز(دوم آبان) به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزارشد، به تشریخ آخرین وضعیت بعضی از پروژه های بزرگ عمرانی حوزه ورزش استان پرداخت و بابیان اینکه پروژه مجموعه زمین های ساحلی واقع در دهکده المپیک از جمله این پروژه ها است، اظهارکرد: این پروژه که شامل دو زمین با مساحت 2200 متر و برای ورزش های فوتبال، والیبال و سپک تاکرا ساحلی است، سال 92 کلنگ زنی شد.

وی توضیح داد: زمانی که این پروژه آغاز شد، اعتباری نزدیک به 100 میلیون تومان به آن اختصاص یافت تا اقداماتی همچون زیرسازی، فنس کشی، روشنایی و... در آن انجام گیرد.

معاون توسعه ورزش و جوانان استان بابیان اینکه مشکل کنونی این پروژه تامین ماسه مورد احتیاج برای زمین ها است، توضیح داد: از آنجایی که در استان ماسه استاندارد مورد احتیاج برای این زمین ها را نداریم، کوشش کردیم تا از استان هایی همانند اصفهان خریداری کنیم، اما به حدود 200 تا 300 میلیون تومان اعتبار احتیاج دارد که فعلا اعتبار آن تخصیص نیافته است.

وی اعلام نمود: اتمام این پروژه یکی از اولویت هایی است که در نظر داریم و کوشش می کنیم بزودی با اختصاص اعتبار مورد احتیاج پرونده آن را ببندیم.

سال افزون در ادامه به دو پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک هم اشاره نمود و گفت: سالن شش هزار نفری با 56 درصد پیشرفت فیزیکی و صرف 18 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام به 24 میلیارد تومان دیگر احتیاج دارد، اما درحال حاضر نزدیک به سه میلیارد تومان به آن اختصاص یافته تا فعال گردد.

وی توضیح داد: برای پروژه استخر قهرمانی نیز تاکنون 24 میلیارد تومان صرف شده و 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما برای اتمام آن به 27 میلیارد تومان دیگر احتیاج است که رقم بالایی است و این آمادگی را داریم تا آن را به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون توسعه منابع ورزش وجوانان استان در ادامه با تاکید براینکه تا سرانجام سال جاری پروژه های عمرانی ورزشی زیادی در استان افتتاح خواهد شد، عنوان نمود: در حال حاضر میزان سرانه فضای ورزشی استان یک متر و 19 سانتی متر است که انتظار داریم با افتتاح این پروژه تا سرانجام سال به یک متر و 25 سانتی متر برسد که در مقایسه با سرانه فضای ورزشی سایر استان های کشور وضعیت بسیار خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 610

به "تکمیل پروژه زمین های ساحلی کرمانشاه را در دستورکار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه زمین های ساحلی کرمانشاه را در دستورکار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید