کوشش دیوانه وار 7 هوادار برای شبیه شدن به سلبریتی مورد علاقه خود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، همه ما سلبریتی یا شخصیت خیالی مورد علاقه مان را داریم و گاهی دوست داریم خود را به شکل آن ها درآوریم. اما در حالی که بیشتر مردم برای این کار به تقلید استایل اکتفا می نمایند، اما بعضی هم هستند که پا را فراتر می گذارند و با صرف هزینه ای هنگفت کوشش می نمایند با دست بردن در چهره و بدن شان خود را به تصویر مورد نظرشان نزدیک نمایند. در ادامه با بعضی از این افراد آشنا خواهیم شد.

کوشش دیوانه وار 7 هوادار برای شبیه شدن به سلبریتی مورد علاقه خود

پیکسی فاکس

این مدل با انجام 15 عمل جراحی و صرف 120 هزار دلار کوشش نموده خود را به شکل جسیکا ربیت، شخصیت کارتونی معروف درآورد.

پیکسی فاکس برای دستیابی به کمر بسیار باریک جسیکا ربیت، مجبور شد 6 تا از دنده های خود را بردارد تا مقدار دور کمرش را به 35/5 سانتیمتر برساند.

جردن جیمز

جردن جیمز پارک از هواداران پر و پاقرص کیم کارداشیان است. او تا به حال بیش از 50 عمل زیبایی برای تبدیل کردن خود به سلبریتی مورد علاقه اش انجام داده که حدود 150 هزار دلار برایش خرج برداشته است.

او درباره کیم کارداشیان می گوید: همه چیزش را دوست دارم. او زیباترین زن تاریخ است. پوستش، موهایش و همه چیزش بی عیب و نقص است.

و با نگاهی به عکس های قدیمی جردن می توان متوجه شد که او تغییرات عظیمی در چهره خود داده است. او از بوتاکس و فیلر لب و گونه استفاده نموده، ابروهایش را تتو و مو های صورتش را هم لیزر نموده است.

بسیاری از مردم معتقدند او چهره ای غیر طبیعی پیدا نموده است، اما جردن به آن ها می خندند. او دراینباره می گوید: آن ها فکر می نمایند من دنبال یک چهره طبیعی بودم؟ اگر اینطور بود که هر پولی برای جراحی های زیبایی داده بودم را پس می گرفتم.

رودریگو آلوز

رودریگو آلوز برای داشتن ظاهری به زعم خودش بی عیب و نقص، بیشتر از 373 پوند صرف جراحی های زیبایی نموده است. او بیش از 57 عمل جراحی انجام داده است.

با این حال او کماکان میخواهد نام خود را به عنوان دارنده بیشترین جراحی زیبایی در کتاب رکورد های جهانی گینس به ثبت برساند. آلوز به عروسک کن زنده (همسر عروسک باربی) مشهور است.

جک جانسون

جک جانسون هنوز یک نوجوان بود که آغاز به تغییر ظاهر خود برای شباهت یافتن به دیوید بکهام کرد و برای این منظور تا به امروز 20 هزار پوند صرف نموده است. او از بوتاکس، برنزه نماینده های تزریقی (برای تیره کردن پوست) و فیلر لب و دندان استفاده نموده است.

جک حالا میخواهد با انجام عمل جراحی حلقه گذاری معده، خود را بیشتر به دیوید بکهام شبیه کند. او معتقد است در حال حاضر تنها اضافه وزنش مانع آن است که به طور کامل شبیه سلبریتی مورد علاقه اش گردد.

توبی شلدون

توبی شلدون 5 سال و نزدیک به 100 هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف نموده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده مشهور از فیلر صورت استفاده نموده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.

او دراینباره می گوید: وقتی جاستین بیبر معروف شد خیلی به قیافه خوبش حسودی ام می شد! یک چهره بچگانه داشت که واقعاً از آن خوشم می آمد. بعد از معروف شدنش، چهره اش دیگر همه جا بود و هر وقت عکس هایش را می دیدم به تنها چیزی که فکر می کردم این بود که دلم می خواهد شکل او باشم.

هربرت چاوز

کلارک کنت بازیگر نقش سوپرمن به راحتی به این شخصیت خیالی تبدیل شده بود. این کار، اما برای هربرت چاوز 16 سال به طول انجامید و حدود 4،400 پوند خرج برداشت.

چند جراحی بینی، روشن کردن پوست، لیپوساکشن لب ها، کاشت شکم و سینه و جراحی فک، از جمله کار هایی است که هربرت برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان زنده نموده است.

جاستین جدلیکا

جاستین جدلیکا که بسیاری او را به عروسک کن تشبیه می نمایند، 15 هزار دلار برای پر کردن و پایین آوردن خط رویش مو های خود و تغییر ابرو ها و خط ریش هایش صرف نموده است. وقتی اولین جراحی بینی اش را انجام داد تنها 18 سال داشت و از آن موقع بیش از 630 جراحی زیبایی دیگر نیز انجام داده است.

او برای تغییر بینی، گونه ها، چانه، فک، پیشانی، کتف ها، پشت، عضلات شکم، بازو و باسن خود، 625 هزار دلار صرف نموده است. جاستین در اینباره می گوید: از ظاهر الانم کاملاً راضی ام. همه درباره اش با من صحبت می نمایند. حتی کارمند بانک هم از موهایم تعریف کرد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2403

به "کوشش دیوانه وار 7 هوادار برای شبیه شدن به سلبریتی مورد علاقه خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دیوانه وار 7 هوادار برای شبیه شدن به سلبریتی مورد علاقه خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید