تفاهمنامه همکاری سازمان هواپیمایی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی البرز

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: تفاهمنامه همکاری سازمان هواپیمایی کشوری با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان البرز امضا شد.

تفاهمنامه همکاری سازمان هواپیمایی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی البرز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای همسر دانشجو کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه توسعه و گسترش استفاده از خدمات انجمن های صنفی تفاهم نامه همکاری با انجمن های صنفی استان البرز امضا کرد.

از آنجا که دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی و گردشگری به عنوان حلقه واسط صنعت هوانوردی و مردم به شمار می فرایند، در راستای تمرکز زدایی و با هدف تسریع و تسهیل امور دفاتر و همچنین انجام بهتر و مستمر نظارت های عالیه سازمان بر نحوه عملکرد دفاتر مذکور همیشه استفاده از ظرفیت و پتانسیل انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان ها به عنوان بازوی اجرایی سازمان مدنظر بوده است.

انجمن های صنفی مذکور حلقه رابط بین شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سازمان هواپیمایی کشوری خواهند بود و بازرسان سازمان به طور مستمر بر نحوه عملکرد و فعالیت آنها نظارت می نمایند و در صورت مشاهده تخلفاتی در این بخش، سازمان هواپیمایی کشوری به وسیله مراجع نظارتی و قانونی ذی ربط در جهت برطرف تخلفات و مسائل بوجود آمده اقدام اصلاحی به عمل خواهد آورد.

پیش از این تفاهمنامه مذکور با انجمن های دفاتر خدمات مسافرت هوایی 6 استان فارس، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی امضا شده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 795

به "تفاهمنامه همکاری سازمان هواپیمایی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه همکاری سازمان هواپیمایی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید