تعداد جان باختگان موج گرما در کانادا به 69 نفر رسید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، منابع محلی اعلام کردند تعداد جان باختگان افزایش دمای بی سابقه در ونکوور کانادا به 69 نفر افزایش یافته است.

تعداد جان باختگان موج گرما در کانادا به 69 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی بی سی، با افزایش شمار جان باختگان بالا رفتن دما در کانادا به 69 نفر، نیرو های امنیتی این کشور اعلام کردند بیشتر مرگ و میر ها در حومه ونکوور در بریتیش کلمبیا واقع در غرب کانادا مربوط به سالمندان یا افرادی است که در شرایط بهداشتی بد قرار دارند.

مایکل کالانگ، از نیرو های پلیس سواره کانادا در بیانیه ای گفت: اگرچه تحقیقات همچنان ادامه دارد، اما معتقد هستیم که درجه حرارت بالا از عوامل موثر در بیشتر این مرگ و میر ها است.

محیط زیست کانادا هشدار هایی را برای بریتیش کلمبیا، آلبرتا و سرزمین های شمال غربی صادر کرد و گفت: یک موج گرمای طولانی، خطرناک و تاریخی تا این هفته در این منطقه ها ظاهر خواهد شد و افزایش دما ادامه می یابد.

رسانه های کانادایی پیشتر گزارش دادند که طی دو روز گذشته حدود 30 نفر در شهر برنابی و بریتیش کلمبیا در کانادا به علت ثبت دمای بالا جان خود را از دست داده اند.

گرمای بی سابقه در کانادا موجب شده مدارس در منطقه بریتیش کلمبیا تعطیل گردد و احتمال سیلاب در اثر ذوب شدن یخچال های کوهی در این کشور افزایش یابد. از این رو، مقامات کانادا از مردم خواسته اند در روز های آینده تا حد ممکن از خانه های خود خارج نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2115

به "تعداد جان باختگان موج گرما در کانادا به 69 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جان باختگان موج گرما در کانادا به 69 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید