تجربه هایی روی آب و زیر آب در پاتایا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تجربیاتی متفاوت در سفر به پاتایا

بسیاری از این جاذبه ها در سراسر تایلند منحصر به فرد بوده و بعضی از آن ها را نیز در هیچ جای دیگر جهان نمی توان مشاهده کرد. تجربیات این سفر در تمام عمر در خاطر شما باقی مانده و از یادآوری آن لذت خواهید برد. در این محل برای هر فردی با هر سلیقه ای، امکان تفریح وجود داشته و افراد مختلفی از دوستداران تاریخ و فرهنگ گرفته تا عاشقان طبیعت، از اقامت خود خوشنود خواهند بود. با خبرنگاران همراه باشید:

تجربه هایی روی آب و زیر آب در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بازار شناور پاتایا (پاتایا Floating Market )

بازار شناور پاتایا با مسیرهای دسترسی از طریق قایق، مغازه ها و غرفه های شناور روی آب و دست فروش ها و فروشندگان متعدد ، گزینه ای جذاب و دیدنی برای تماشا محسوب می گردد. این بازار برخلاف بازار شناور بانکوک، با عنوان بازار شناور چهار بخش مجزای تایلند یا (Four Regions Floating Market) مشهور و شناخته شده است، یک نمایش زنده برای شناختن فرهنگ و هنر تایلند است. در این بازار تنوع زیادی از محصولات ارائه شده وجود داشته و انواع آثار هنری، صنایع دستی، لباس و پوشاک در کنار تعداد زیادی رستوران و میوه فروشی قرار گرفته است. این بازار یکی از بهترین جاهایی است که می توانید در پاتایا پیدا نموده و بازدید کنید. این بازار با دارا بودن 114 غرفه، مساحتی بالغ بر 100 هزار متر مربع را پوشش داده و در آن فرهنگ و هنر بخش های مختلف این کشور نمایش داده می گردد. این بازار همیشه با استقبال بازدیدکنندگان روبرو بوده و شلوغ است.

ساعات کاری: 10 صبح تا 11 شب

آدرس: 451/304 سوخومویت Road, جومتین Tel: +66 (0)3 870 6340

دنیای زیر آب پاتایا (Underwater World پاتایا )

آکواریوم، دنیای زیر آب گزینه خوبی برای تماشای زندگی جالب توجه آبزیان دریاهای اطراف پاتایای است. این موضوع به طور خاص برای کسانی که توانایی و مهارت غواصی را نداشته و یا فرصتی برای اینکار نداشته یا در مواقعی که شرایط دید در دریا به اندازه ای مناسب نیست که بتوان در هنگام غواصی به تماشای دنیای زیر آب پرداخت ، گزینه ایده آلی محسوب می گردد.

در این محل، شما از زیر یک تونل شفاف آکریلیک، نمایی زیبا از زندگی 200 گونه از جانداران و آبزیان منطقه پاتایا از جمله کوسه ها، ماهی های پهن الکتریسیته دار (stingrays)، سمورهای دریایی و لاک پشت ها را در برابرتان خواهید داشت. برنامه زنده تغذیه این جانوران یکی از برنامه های بسیار جالب و مهیجی است که به صورت روزانه در این آکواریوم برگزار می گردد و شما می توانید بدون اینکه خیس شوید از دیدن دنیای زیر آب لذت ببرید.

ساعات کاری: 9 صبح تا 6 عصر

آدرس: 22/22 سوخومویت Road, جومتین Tel: +66 (0)3 875 6877

دریاچه پاتایا و اسکی روی آب

اسکی روی آب بدون شک بی خطرترین و یکی از لذت بخش ترین ورزش های آبی در پاتایا محسوب می گردد. در این دریاچه شما می توانید به یاری قایق های پر سرعت، اسکی روی آب را تجربه کنید. برای این کار تنها باید به این محل رفته و به مراکز مخصوص مراجعه کنید. در این محل همچنین کابل هایی در بالای دریاچه وجود دارد که شما از آن به یاری چرخ ها و بست های متصل شده و با سرعت زیادی سر خورده و به سمت دیگر دریاچه می رسید. گاهی ممکن است کوشش شما برای اسکی روی آب پیروز نبوده و تنها چند متر جلوتر در آب سقوط کنید، در این شرایط بهتر است شنا نموده، به بیرون از آب بیایید و شانس خود را دوباره امتحان کنید، با استفاده از تجربیات مربیان و افراد با تجربه بیشتر قطعا می توانید به سرعت، مهارت خود را افزایش داده و از این ورزش مفرح لذت ببرید.

ساعات کاری: 10 صبح تا 6 عصر

آدرس: 297/6 سوخومویت Road, جومتین Tel: +66 (0)3 823 2690

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 365

به "تجربه هایی روی آب و زیر آب در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هایی روی آب و زیر آب در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید