بختیار: دولت باید حقوق کارگران را هم افزایش دهد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس گفت : حدود 12 هزار میلیارد تومان درآمد مازاد دولت در امسال است که بخشی از آن برای بسته های حمایتی و بخش دیگر برای ترمیم حقوق کارمندان و کارگران باید در نظر گرفته گردد.

بختیار: دولت باید حقوق کارگران را هم افزایش دهد

علی بختیار در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به موافقت دولت با افزایش حقوق کارمندان و مخالفت آن با افزایش حقوق کارگران اعلام کرد: با توجه به قیمت دلار و افزایش قیمت آن نسبت به آنچه که مجلس بر اساس آن بودجه امسال را بست، حدود 12 هزار میلیارد تومان مازاد درآمد دولت در امسال است و باید در این خصوص تصمیم گیری گردد.

وی در ادامه اعلام کرد: بخشی از این درآمد به بسته های حمایتی کالاهای اساسی برای تامین نیازهای مردم و بخشی دیگر برای ترمیم حقوق کارمندان و کارگران دولت تخصیص خواهد یافت. قطعا این ترمیم حقوق باید برای کارمندان و کارگران در بخش های مختلف لحاظ گردد.

بختیار توضیح داد: اگر این افزایش حقوق به شکلی باشد که برای کارگران لحاظ نگردد قطعا یک ایراد است و همه بخش ها باید مورد حمایت قرار گیرند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس اعلام نمود: اما موضوعی که باید مد نظر قرار گیرد این است که افزایش حقوق نباید به گونه ای اعمال گردد که بالا رفتن نقدینگی در کشور را به دنبال داشته باشد. دولت باید در شرایطی ترمیم حقوق را انجام دهد که موجبات افزایش تورم در جامعه را فراهم نکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 109

به "بختیار: دولت باید حقوق کارگران را هم افزایش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیار: دولت باید حقوق کارگران را هم افزایش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید