بازداشت آدم ربای نژادپرست

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ماموران پلیس آدم ربای 40 ساله ای را که دختر 12 ساله را از خانه اش در کالیفرنیا ربوده بود بازداشت کردند.

بازداشت آدم ربای نژادپرست

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، ناتان دانیل لارسون 40 ساله دختر 12 ساله را از خانه اش در کالیفرنیا آمریکا ربوده و پس از پرواز به سمت دنورفرار نموده است.

ماموران پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که این مرد آدم ربا و تندروی سفید پوست را در دنور به دام انداخته اند بنا بر اطلاعات موجود متهم از نژادپرستان سفید پوستی است که دارای سوابق جنایی در اداره پلیس است او در سال 2008 میلادی به جرم تهدید به کشتن رئیس جمهور دستگیر شده و به زندان افتاده بود این متهم اکنون با اتهاماتی چون آدم ربایی و سوء استفاده جنسی روبروست.

گزارش های موجود نشان می دهد که متهم از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با قربانی خود استفاده نموده و دختر بچه را متقاعد نموده که او را از نزدیک دیدار کند او از دختر 12 ساله درخواست نموده تا تصاویر خود را در اختیارش قرار دهد. لارسون دختر بچه را ترغیب نموده تا شبانه ،هنگامی که مادر و پدرش در خواب هستند ازخانه بیرون آمده و به همراه وی به سمت فرودگاه حرکت کند تا هردو بتوانند از محل زندگی دختر بچه دور شوند اما ماموران پلیس پس از شکایت اعضای خانواده دختر 12 ساله جستجوها را شروع نموده و آدم ربا و متجاوز فراری را دستگیر کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1588

به "بازداشت آدم ربای نژادپرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت آدم ربای نژادپرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید