اکران سلام بمبئی ابتدا در ایران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، روزنامه بانی فیلم: گفته می گردد پایان فیلم سینمایی سلام بمبئی از 11 آذر سال جاری اکران عمومی خواهد شد. نمایش فیلم هم ابتدا در ایران خواهد بود و سپس در هند روی پرده می رود. اما جالب اینجاست که فیلم قربان محمدپور سه ماه بعد در هند اکران خواهد شد؛ آن هم از ترس قاچاقچیان هندی!

اکران سلام بمبئی ابتدا در ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سلام بمبئی محصول مشترک ایران و هند که از تابستان سال جاری مقاطع مختلفی را برای اکران آرزو داشت، پس از ناکامی در اکران عید فطر و پاییز، حالا چشم به اوایل زمستان دارد. در واقع ویترین شاد و تجاری فیلم متشکل از عناصری چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، آواز هندی و…، مانع از آن شد که بتواند پیش از ماه های محرم و صفر اکران گردد و با این حساب، از دهم آذر همزمان با شروع ماه ربیع الاول و انتها ایام سوگواری، فیلم می تواند اکران عمومی گردد. گویا قرار است با فاصله ای دو هفته ای، فیلم در شهرهای مختلف کشورهایی از جمله آلمان، انگلستان، سوئد، کانادا، استرالیا، آمریکا، اتریش و هلند هم اکران گردد. اما نکته جالب آن است که فیلم سه ماه پس از اکران در ایران یعنی اواخر زمستان، در هند اکران خواهد شد. این تصمیم ناگزیر هم هر چند شاید در ابعادی به ضرر فیلم تمام گردد، اما چاره ای است که موجب جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از آن خواهد شد. گویا قاچاقچیان محصولات هنری در سرزمین 72 ملت چنان فعال هستند که اغلب آثار سینمای اکران شده در این کشور را بلافاصله در فضای مجازی منتشر می نمایند و از این راه غیرقانونی در خلأهای قانونی کشور خود، نهایت بهره رامی برند. همین مسئله موجب شده تا سازندگان به خاطر نگرانی از قاچاق فیلمشان، آنرا با فاصله در هند اکران نمایند.

حاشیه دیگر درباره این فیلم آنکه گلزار و بنیامین هر دو ترانه هایی را برای فیلم خوانده اند تا این محصول مشترک هندی و ایرانی، عاری از آواز به عنوان یکی از مهمترین المان های فیلم های هندی نباشد. حال اینکه سکانس های پایکوبی هم در این فیلم وجود دارد یا معذوریت های فیلمسازی در ایران مانع از آنها شده، نکته ای است که در زمان اکران آن تعیین خواهد شد.

منبع: برترین ها
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 510

به "اکران سلام بمبئی ابتدا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران سلام بمبئی ابتدا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید